Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:54:12 GMT

خود را موکل مردم می دانم و برای حل مشکلات عزم جدی دارم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۱۱۱۹

خود را موکل مردم می دانم و برای حل مشکلات عزم جدی دارم

به گزارش خبرنگارمهر، سیده حمیده زرآبادی عصر شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در محل شهرک صنعتی کاسپین قزوین با تشکر از فعالیت ارزشمند فعالان رسانه در بیان مشکلات و اطلاع رسانی موثر در جامعه اظهارداشت: خبرنگاران در ایجاد امید و نشاط در جامعه نقش کلیدی دارند و با اطلاع رسانی درست و بموقع باید به توسعه استان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روش انتخابات در کشور ما سلبی است و چون افراد به صورت ایجابی انتخاب نمی شوند برخی مسائل بروز می کند که باید آن را بذیریم.

زرآبادی بیان کرد: در همه حال و با هر دیدگاهی خود را موکل مردم می دانم و در مسیر حل مشکلات مردم راسخ هستم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی یادآورشد: تفاوت جریان اصلاح طلب در این است که حداقل ما با همه مسایل هرگاه مشکلی دیده شود انتقاد می کنیم و چشم خود را روی حقایق نمی بندیم اما در دولتهای قبل جای انتقاد نبود.

وی اظهارداشت: من خودم در انتخابات برای انتخاب شدن آقای روحانی تبیلغ کردم اما امروز به ایشان انتقاد هم می کنم چون خود را منتخب مردم و موکل مردم می دانم.

زرآبادی اضافه کرد: در خهر وضعیت باید اتحاد خود را حفظ کنیم تا دچار اسیب نشویم و به عنوان منتخب مردم هرجا که در مسیر رئیس جمهور و هیئت دولت اشتباهی دیده شود حتما آن را بیان می کنم.

پیگیر محدوده ۱۲۰ کیلومتری در استقرار صنایع هستم
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص مشکلاتی که در دادن مشوقها در محدوده ۱۲۰ کیلومتری ایجاد شده گفت: محدوده ۱۲۰ کیلومتری در گذشته به صورت زمینی محاسبه می شد و اخیرا از منظر هوایی آن را ملاک قرار می دهند که برای سرمایه گذاران مشکل ساز شده است.

وی اضافه کرد: البته در این زمینه استان های قم و سمنان استثنا شده اند و ما نیز نامه ای به معاون اول رئیس جمهور ارسال کرده ایم تا موضوع بررسی شود اما تا آن موقع در دریافت مالیات و بیمه گفته ایم مدارا کنند تا موضوع حل شود

زرآبادی در خصوص راستی آزمایی تسهیلات پرداختی در طرح بهین یاب هم گفت: درخواست کرده ایم تا گزارشی از نحوه پرداخت وامهایی که به صنایع کوچک داده شده تهیه شود تا وضعیت آنها را مورد بررسی قرار دهیم و اگر انحرافی از اهداف تعیین شده داشته باشد تذکر دهیم.

وی اظهارداشت: در شرایط کنونی روند تولید در کشور بسیار سخت شده اما در بسته پیشنهادی ارزی دولت نقاط مثبتی وجود دارد که شاید بخشی از مشکلات را حل کند. زرآبادی در مورد بین المللی شدن شهرک صنعتی کاسپین هم بیان کرد: در حال حاضر لایحه مناطق ویژه اقتصادی از سوی دولت تقدیم شده و در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح است که تاکستان به عنوان منطقه ویژه دارویی مطرح شده است.

کد خبر 4371977

منبع: مهر

کلیدواژه: حمیده زرآبادی روز خبرنگار نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی روز خبرنگار بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان مشهد شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج بیرجند سانحه تصادف احتکار کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت

امین علیمرادپور بخشدار اشکنان اظهار کرد: امروز پنج شنبه با اطلاع رسانی دهیاری و شورای اسلامی روستای لاورخشت مبنی بر آتش سوزی در نخیلات منطقه گردشگری تنگ خور در روستای لاورخشت بخش اشکنان شهرستان لامرد، ۲ گروه از آتش نشانی شهرداری اشکنان و منطقه ویژه انرژی بر لامرد به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: در این حادثه، ۲۰۰ اصله نخل در آتش سوخت و به بخشی از درختان و درختچه‌های جنگلی این منطقه گردشگری آسیب جدی وارد شد.

علیمرادپور تصریح کرد: بر اساس تحقیقات میدانی و صحبت‌های ساکنان این منطقه علت آتش سوزی در مرحله نخست، سهل انگاری نیروی انسانی عامل آتش سوزی اعلام شد که عمدی یا سهوی بودن آن در دست بررسی است.

بخشدار اشکنان با توصیه به شهروندان بیان کرد: در صورت وقوع چنین حوادثی به ستاد مدیریت بحران یا آتش نشانی اطلاع رسانی کنند.

روستای لاورخشت و منطقه گردشگری تنگ خور در ۲۰ کیلومتری مرکز بخش اشکنان قرار دارد.

بخش اشکنان در ۳۵ کیلومتری شهرستان لامرد است و لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از فارس و ۳۶۵ کیلومتری شیراز واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۲۰۰ اصله نخل در اشکنان لامرد
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر