Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@17:29:18 GMT

ملایر میزبان دومین جشنواره ملی مبل و منبت

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۱۵۵۲

ملایر میزبان دومین جشنواره ملی مبل و منبت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فارسی ، معاون امور عمرانی فرماندار ملایر در کارگروه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گفت : برای برگزاری این جشنواره ۱۰ کمیته اجرایی ، خدماتی و پشتیبانی تشکیل شده است.

مدیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ملایر هم از برگزاری مراسم افتتاحیه این جشنواره ۳۱ مرداد در بوستان سیفیه خبر داد و افزود: در شهرستان ملایر بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ کارگاه و ۱۵۰ نمایشگاه مبل و منبت وجود دارد که سالانه ۶۰ هزار سرویس انواع مبل و منبت در آن‌ها تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی با بیان اینکه در صنعت مبل و منبت ملایر ۸ هزار نفر مستقیم و بیش از ۲۵ هزار نفر غیر مستقیم فعالند، افزود : در ۳۰ روستای شهرستان ملایر کارگاه‌های مبل و منبت فعال است.

انتهای پیام/

برگزاری جشنواره ملی مبل و منبت در ملایر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبل و منبت ملایر میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان با اشاره به اینکه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با حضور وزیر آموزش و پرورش در خردادماه در اصفهان برگزار می‌شود گفت: ماهیت کلی برگزاری جشنواره تکریم کامل خیران است.


مجتبی ملااحمدی افزود: جشنواره قبلی و تعهد بیش از ۱۵۰۰ میلیاردی خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان که عملیات اجرایی بیش از ۹۰ درصد آن آغاز شده است، انتظارات را از اصفهان بالا برده که این جشنواره در مقایسه با سال‌های قبل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.


وی گفت: نقش جوانان و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در میان جوانان یکی از اهداف اصلی این جشنواره است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود.


ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان هم گفت: جشنواره بیست و ششم از ستاد اجرایی تشکیل شده و در گروه‌ها، برنامه‌های متنوعی را انجام داده‌اند.

دیگر خبرها

  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است