Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@06:05:25 GMT

ملایر میزبان دومین جشنواره ملی مبل و منبت

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۱۵۵۲

ملایر میزبان دومین جشنواره ملی مبل و منبت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فارسی ، معاون امور عمرانی فرماندار ملایر در کارگروه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گفت : برای برگزاری این جشنواره ۱۰ کمیته اجرایی ، خدماتی و پشتیبانی تشکیل شده است.

مدیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ملایر هم از برگزاری مراسم افتتاحیه این جشنواره ۳۱ مرداد در بوستان سیفیه خبر داد و افزود: در شهرستان ملایر بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ کارگاه و ۱۵۰ نمایشگاه مبل و منبت وجود دارد که سالانه ۶۰ هزار سرویس انواع مبل و منبت در آن‌ها تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی با بیان اینکه در صنعت مبل و منبت ملایر ۸ هزار نفر مستقیم و بیش از ۲۵ هزار نفر غیر مستقیم فعالند، افزود : در ۳۰ روستای شهرستان ملایر کارگاه‌های مبل و منبت فعال است.

انتهای پیام/

برگزاری جشنواره ملی مبل و منبت در ملایر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبل و منبت ملایر میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اکیپ‌های نوروزی توزیع برق ملایر برای تامین برق مطمئن و پایدار

ایسنا/همدان قائم مقام مدیرعامل در توزیع برق ملایر از آمادگی اکیپ‌های نوروزی در ایام تعطیلات عید ۱۴۰۳ به منظور تامین برق مطمئن و پایدار در سطح این شهرستان خبر داد.

رضا شیردره در گفت و گو با ایسنا گفت: تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری در ایام نوروز برای رفاه حال همشهریان، اولویت اصلی مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ملایر است.

وی افزود: در راستای تکریم مراجعین و رسیدگی به درخواست مردم و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، این مدیریت نسبت به اجرای طرح بهینه سازی و رنگ آمیزی پایه چراغ‌های روشنایی معابر برای زیباسازی محیط و منظر شهری اقدام کرد.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع برق ملایر از آنکال بودن اکیپ‌های تعمیرات و سرویس روشنایی معابر در مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ملایر خبر داد و افزود: مرکز دیسپاچینگ و کنترل شبکه نیز بصورت شیفت کامل ۲۴ ساعته، خاموشی را کنترل و رصد می‌کنند.

شیردره به همه مشترکین توصیه کرد: هر گونه حوادثی که منجر به قطع برق می‌شود و تامین برق پایدار را مختل می‌کند، از طریق تماس با مرکز اتفاقات و عملیات توزیع برق ملایر(۱۲۱) و یا از طریق اپلیکیشن برق من اعلام و درخواست خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت بررسی و نسبت به رفع خاموشی آن اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصلاح ۲۰ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی ملایر
  • آمادگی اکیپ‌های نوروزی توزیع برق ملایر برای تامین برق مطمئن و پایدار
  • برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان ارگونومی در محیط کار در مهریز
  • برگزاری جشنواره غذا‌های ثبت ملی بافق
  • برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی در بهزیستی شاهین دژ
  • گستراندن سفره‌های هفت سین در شهر جهانی منبت + فیلم
  • برپایی نمایشگاه هفت سین در شهر جهانی منبت
  • برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی محلی در پارس آباد
  • برگزاری دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»
  • برگزاری دومین جشنواره تخم مرغ‌های رنگی نوروزی در بندرعباس