Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@16:10:19 GMT

العبادی سه‌شنبه ۲۳ مرداد به ترکیه می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۱۷۱۱

العبادی سه‌شنبه ۲۳ مرداد به ترکیه می‌رود

جهان > خلیج‌ فارس - همشهری‌آنلاین:
یک مسئول سیاسی عراقی اعلام کرد نخست وزیر این کشور سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ مرداد به ترکیه و ایران سفر خواهد کرد.

 یک مسئول سیاسی عراق در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که حیدر العبادی، نخست‌وزیر اين كشور روز سه‌شنبه راهی ترکیه مي‌شود و روز چهارشنبه به ایران می‌آید تا به بررسی مسائل اقتصادی با مسئولان دو کشور بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا،این درحالی‌ست که شبکه المیادین گزارش داده العبادی روز دوشنبه 22 مرداد به تهران و آنکارا سفر می‌کند.

در همین زمینه: جبهه مقاومت عراق خواستار تجدیدنظر العبادی در خصوص تحریم ایران شد بیزاری شخصیت‌های اهل سنت عراق از اقدامات ضد ایرانی ترامپ آب؛ عامل بحران جدید در روابط عراق و ترکیه العبادی: از سوی برخی رهبران حشد شعبی تهدید شدم یخ روابط اقتصادی ایران و عراق آب می‌شود؟ آمادگی مشروط ریاض برای مشارکت در بازسازی عراق

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر نیچروان بارزانی به تهران

وبگاه «روداو» گزارش داد نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق قرار است روز یکشنبه برای دیدار با مقام‌های ارشد ایران به تهران سفر کند.

به گزارش مشرق، این پنجمین سفر بارزانی به ایران طی ده سال گذشته است و او قرار است در سفر جدید با برخی از مقام‌های ایران از جمله «سید علی خامنه‌ای»، رهبر معظم انقلاب اسلامی، «ابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور ایران و «محمد باقر قالیباف»، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کند.

سفر پیشین نیجروان بارزانی به ایران در مرداد ماه سال ۱۴۰۰ (آگوست ۲۰۲۱) برای شرکت در مراسم تحلیف آیت‌الله رئیسی اتفاق افتاده بود.

روداو نوشته ایران و منطقه کردستان عراق روابط خوبی با یکدیگر دارند و بارزانی در همایشی در ماه آوریل در سلیمانیه گفت که ایران در موفقیت اقتصادی این منطقه نقش داشته است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • طالبان به دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی با ترکیه
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل