Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان از دربی اصفهان میان دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان به عنوان یک بازی بزرگ یاد کرد.

سجاد شهباززاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره تساوی سپاهان مقابل پیکان، اظهارداشت: ما می‌توانستیم در این دیدار برنده شوم، اما بازی دفاعی پیکان کار را برای‎مان سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاً شکل بازی پیکان بیش از اندازه دفاعی بود.

وی به انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان پرداخت گفت: چمن ورزشگاه نقش جهان مشکلات زیادی دارد. من درباره کیفیت چمن این ورزشگاه زیاد شنیده بودم، اما در بازی با پیکان دیدم که چمن بیشتر اوقات کنده می‎شود. امیدوارم به وضعیت چمن این ورزشگاه رسیدگی کنند.

بازیکن تیم سپاهان اصفهان ردر مورد دیدار بعدی این تیم در هفته چهارم مقابل ذوب‎آهن خاطرنشان کرد: ما بازی‌های خوبی را انجام می‎دهیم و کلاً شرایط تیم هم خوب است. دربی اصفهان هم همانند همه دربی‌های دنیا، بازی بزرگی به حساب می‎آید. ما برای کسب سه امتیاز به دیدار مقابل ذوب‌آهن می‎رویم. برای این کار هم باید تمرکز داشته باشیم، چون باید امتیازات از دست رفته در بازی‎های قبل را جبران کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سپاهان پیکان سجاد شهباززاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار از این مرحله جام حذفی فوتبال ایران قرار است دو تیم مس رفسنجان و پیکان با یکدیگر دیدار کنند و پیکان برای رسیدن به مرحله بعد از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است.

رضا عنایتی به‌عنوان سرمربی پیکان در این دیدار به جوانان تیمش اعتماد کرده و ترکیب زیر را روانه میدان کرده است:
محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

پیکان این روزها با رضا عنایتی از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کرده و آن‌ها در ۱۰ دیدار اخیر خود فقط یک‌بار مقابل پرسپولیس بازنده بوده‌اند.

خودروسازان با نتایج مناسبی که داشته‌اند از قعر جدول هم فاصله گرفته‌اند تا ادامه رقابت‌های لیگ برتر را با خیال آسوده‌تری پشت سر بگذارند و باید دید پس از سپری کردن یک بازی نسبتاً ساده‌تر مقابال ستارگان بهمن جوان تهران، مقابل مس در رفسنجان چه نتیجه‌ای خواهند گرفت و می‌توانند به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی برسند یا نه.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان