Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل باشگاه استقلال خوزستان، گفت: اگر تيمي قرار است محروم شود بايد پرسپوليس را به خاطر اتفاقات ديدار مقابل فولاد خوزستان محروم کنند.
امير سلطاني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد تساوي استقلال خوزستان مقابل پرسپوليس، گفت: بازي خيلي خيلي خوبي بود از بچه‌هاي تيم تشکر مي‌کنم آنها در اين مسابقه توانستند عملکرد خوبي داشته باشند و فوتبال بسيار قابل قبولي به نمايش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
* بر اساس داشته‌‌هايمان برنامه ريزي کرديم
وي در مورد مشکلات استقلال خوزستان و اينکه تصور مي‌شد اين تيم به دليل هزينه نه چندان زياد رقيبي دست و پا بسته براي حريفان باشد اما عملکرد اين تيم در سه هفته گذشته خلاف اين ادعا را ثابت کرده است، اظهار داشت: ما سياست‌هاي باشگاه را بر اساس پارامترهايي که در باشگاه‌داري حرفه‌اي صورت مي‌گيرد مشخص کرديم. ما با الگوبرداري که کرديم سياست‌هايمان را روي چيزي که داريم بنا کرديم. داشته‌هايمان براي برنامه ريزي استعداد، انگيزه و بازيکن جوان بود اما چيزي که نداشتيم پول بود. خيلي‌ها بر اساس چيزهايي که ندارند کار خود را پيش مي‌برند به همين خاطر معمولاً از نيم‌فصل دوم مشکلاتشان آغاز مي‌شود. 
* تراز مالي ما مثبت خواهد بود 
سلطاني افزود: ما امسال با توجه به شرايط‌مان بودجه را کاهش داديم و تنها براي کل بازيکنان و کادر فني 3 ميليارد هزينه کرديم. در مقابل يونس دلفي را فروختيم و 7 ميليارد پول به دست آورديم که نه تنها اصل پول‌مان را به دست آورديم بلکه درآمدزايي هم کرديم به اين ترتيب تراز مالي ما مثبت مي‌شود. اصول حرفه‌اي فوتبال همين‌طور است هيچ باشگاهي در ايران نمي‌تواند تراز مالي مثبت به اين شکل و از راه صحيح داشته باشد. معمولاً در فوتبال حرفه‌اي درآمدزايي اصولي از تبليغات، بليط‌فروشي و هزينه ترانسفر است شايد برخي در فوتبال درآمدزايي کنند اما اينکه به طور مستقيم پول از هوادار گرفته شود درآمدزايي اصولي نيست. ما اميدواريم نتايجمان روز به روز بهتر شود و مطمئن باشيد از نيم‌فصل دوم روند بهتري پيدا مي‌کنيم چرا که در نيم‌فصل مشکلات باشگاه‌ها آغاز مي‌شود و نمي‌توانند به وعده‌هاي خود عمل کنند اما بازيکنان ما با توجه به وضع موجود با انگيزه بيشتر به تلاش خود ادامه مي‌دهند. اميدوارم بتوانيم باز هم استعدادهاي خوبي به فوتبال ايران معرفي کنيم.
* انتقال دلفي به هلند قطعي شده است
مديرعامل استقلال خوزستان در رابطه با اينکه آيا انتقال دلفي قطعي شده است عنوان کرد: بله اين انتقال قطعي شده و تنها منتظر هستيم کادر فني تيم اميد 4، 5 روز به دلفي مرخصي بدهند تا او با حضور در هلند کار انتقالش را قطعي کند.
* هرتيمي جاي ما بود هم آن اتفاقات مي‌افتاد
سلطاني در رابطه با اتفاقاتي که در بازي پرسپوليس و استقلال خوزستان روي سکوها رخ داد و چه شد که اين مشکلات به وجود آمد گفت: همه در جريان اين مسأله هستند و اينکه من بخواهم توضيح بيشتري در اين مورد بدهم بي‌احترامي به شعور مخاطبان است همه مي‌دانند اين اتفاقات از کجا استارت خورد. اگر مقابل پرسپوليس هر تيم ديگري به جز استقلال خوزستان هم بازي داشت اين اتفاقات رخ مي‌داد و ارتباطي به استقلال خوزستان نداشت. اين مسائل به هفته قبل بازمي‌گردد ما با توجه به اطلاعاتي که به دست آورده بوديم اقدامات لازم را انجام داديم، مسئولان امنيتي استان بعد از بازي پرسپوليس و فولاد خوزستان ما را باخبر کردند که فراخوان‌هايي براي بازي ما صورت گرفته است. اين اتفاقات هيچ ارتباطي به استقلال خوزستان نداشت هواداران ما 200، 300 نفر هستند که پشت نيمکت تيم مي‌نشينند. آنها در بازي با پرسپوليس هم تيم را مورد تشويق قرار دادند اما در سکوهاي روبروي جايگاه عده‌اي براي کار ديگر آمده بودند.
* بازيکنان پرسپوليس خودشان گفتند اين مشکلات از کجا آغاز شد
وي افزود: خود بازيکنان پرسپوليس هم اذعان داشتند اين مشکل از کجا آغاز شده است و نبايد اتفاقاتي در تهران رخ مي‌داد که بخواهد بازتاب آن در بازي مقابل استقلال خوزستان منعکس شود. هر تيم ديگري به جاي ما هم بود آن روز آن اتفاقات مي‌افتاد. اول هفته با سازمان ليگ و مسئولان مربوطه نامه‌نگاري کرديم و گفتيم اين وضعيت به وجود مي‌آيد ‌آنها کاملاً در جريان بودند. جا دارد از نيروي انتظامي تشکر کنم آنها کاملاً مخلصانه زحمت کشيدند، بايد ياد بگيريم وقتي تيمي ميزبان است از تيم ميهمان به نحو احسن پذيرايي کند تا خداي ناکرده برخي افراد سودجو از اين آب گِل‌آلود ماهي نگيرند. 
*اگر بنا به محروميت است پرسپوليس بايد محروم شود
مديرعامل استقلال خوزستان در مورد اينکه شايعه شده قرار است اين تيم چند جلسه محروم شود، گفت: اين اقدام فقط کاري براي پاک کردن صورت مسأله است و به نوعي سرمان را مثل کبک درون برف فرو برديم اگر تيمي قرار است محروم شود بايد پرسپوليس را به خاطر اتفاقات ديدار مقابل فولاد خوزستان محروم کنند. اتفاقاتي که در آن بازي افتاد عکس‌العملش در ديدار هفته سوم در خوزستان بود ما همان اول هفته با حيدر بهاروند رئيس سازمان ليگ و کميته اخلاق نامه‌نگاري کرديم و گفتيم اين فراخوان‌ها صادر شده تا هواداران به ورزشگاه غدير بيايند. نيروهاي امنيتي هم از اين مسأله باخبر بودند. سعيد فتاحي مسئول کميته مسابقات سازمان ليگ هم در آنجا حضور داشت. او ديد که هواداران ما کوچکترين بي‌احترامي به تيم حريف نکردند تعدادي تماشاگر روي سکوهاي مقابل جايگاه حضور داشتند که هيچ کاري هم به بازي نداشتند، در دقايق 20، 25 بازي اتفاق خاصي نيفتاده بود که آن اتفاقات صورت گرفت. مسأله کاملاً برنامه‌ريزي شده بود و هيچ ارتباطي به استقلال خوزستان نبود اگر استقلال خوزستان را برمي‌داشتيم و تيم ايکس در آن بازي قرار مي‌گرفت باز هم همين اتفاقات مي‌افتاد.
*بازيکنانمان به خودباوري رسيدند
وي در مورد در پيش بودن دربي خوزستان بين صنعت نفت و استقلال خوزستان گفت: دربي سختي است بازيکنان ما به خودباوري لازم رسيده‌اند و مي‌دانند تنها مسأله مهم در فوتبال انگيزه است، رقم قرارداد و اينجور مسائل خيلي ملاک نيست، اميدوارم اين رشد و پيشرفت از سوي بازيکنان تداوم پيدا کند و با اين بازي‌هاي ديدني بتوانيم دربي خوزستاني باکيفيتي را مشاهده کنيم.
* سقف قراردادهاي ما 300 ميليون است
سلطاني در پايان در مورد اينکه آيا استقلال خوزستان باز هم بازيکن جديدي جذب خواهد کرد، عنوان کرد: کادر فني ما به دنبال اين مسأله است و اگر توانستند بازيکنان مدنظرشان را جذب کنند اين اقدام صورت مي‌گيرد. ما نمي‌توانيم در خوزستاني که مردم مشکلات عديده‌اي دارند بازيکن ميلياردي جذب کنيم، سقف قراردادهاي ما 300 ميليون است که فقط 4، 5 بازيکن قراردادشان به سقف رسيده است. بازيکنان ما بايد انگيزه داشته باشند و کسي که مي‌‌خواهد اينجا بيايد بايد شرايطمان را درک کند و در نهايت مورد تأييد کادر فني باشد، پيدا کردن بازيکناني با اين شرايط مشکل است اما کادر فني درصدد اين موضوع است که در صورت امکان 2، 3 بازيکن جديد جذب کنيم. 
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم در حالی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که تا به حال یک بار به مصاف هم رفته‌اند. دیداری که در دور رفت بیست و سومین دوره لیگ برتر برگزار شد و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. حواشی این بازی به شرح زیر است:

*یک ساعت مانده به بازی داور اعلام کرد به دلیل تشابه رنگ پیراهن استقلال با شمس آذر، شاگردان جواد نکونام نباید پیراهن آبی به تن کنند! این اعلام داور در حالی صورت گرفت که در جلسه هماهنگی قبل از بازی پیراهن استقلال آبی و شمس آذر، یشمی انتخاب شده بود. 

*با وجود تکمیل ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه، تعداد زیادی از هواداران پشت درهای ورزشگاه سردار آزادگان قزوین حضور داشتند که نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

*بعد از اینکه اعلام داور به تیم استقلال که این تیم اجازه پوشیدن پیراهن آبی نداد و دلیل آن تشابه رنگ لباس دو تیم بود، قرار شد شاگردان نکونام با پیراهن سفید به زمین بروند.

*با توجه به بارش شدید باران در قزوین، بازیکنان دو تیم در این شرایط خودشان را گرم کردند. استقلالی‌ها هنگام تمرین کوتاه قبل از مسابقه با احتیاط کار را دنبال می‌کردند.

*مهدی هاشمی‌نسب در میان تشویق هواداران استقلال وارد زمین چمن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین شد، او از روی سکوها بازی استقلال را به تماشا نشست.

*هواداران استقلال اقدام به تشویق جواد نکونام سرمربی تیم محبوب خود کردند و شعار‌هایی علیه پرسپولیس سر دادند. نکونام نیز قبل از شروع مسابقه به آنها یک دسته گل هدیه داد.

*اسکوربرد ورزشگاه سردار آزادگان به جای لوگوی تیم شمس آذر، علامت ضربدر (×) را نشان می داد.

*گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال از سوی هواداران تشویق ویژه شد. 

*سید حسین حسینی برای گرم کردن وارد زمین شد و استقبال بی‌نظیری از سوی هواداران استقلال را متوجه خود دید، به این خاطر به سمت آنها رفت و از آنها تشکر کرد. 

*پس از سرنگونی محمدی در محوطه جریمه شمس آذر، بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال و در رآس آنها جواد نکونام نسبت به عدم اعلام پنالتی به سود تیمشان معترض بودند.

* با اعلام پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۲۳، مربیان شمس آذر نسبت به این تصمیم اعتراض کردند.

*سید مهدی سید علی کارشناس داوری بعد از بازی اعلام کرد اعتراض شمس آذر به اعلام پنالتی صحیح بی مورد بوده و دو صحنه مشکوک دیگر در محوطه جریمه استقلال و شمس آذر خطای پنالتی نبوده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!