Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 28 مردادماه به مدت 5 روز در اندونزی برگزار می‌شود.تکواندوکاران کشورمان برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها ساعت 22 فردا (دوشنبه – 22 مردادماه) ایران را به مقصد کوالالامپور ترک می‌کنند.مسابقات در بخش تکواندو 28 مردادماه با رقابت‌های پومسه آغاز می‌شود که در بخش مردان کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی و در بخش زنان مهسا صادقی، مرجان سلحشوری و فاطمه حسام نمایندگان کشورمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت تیم مردان برعهده «سانگ میونگ کیم» به عنوان سرمربی است و در بخش زنان نیز «فاطمه اسدپور» سرمربیگری تیم را برعهده دارد.

فرزان عاشورزاده (وزن 58- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (وزن 63- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (وزن 68- کیلوگرم)، مهدی خدابخشی (وزن 80- کیلوگرم) و سعید رجبی (وزن 80+ کیلوگرم) نمایندگان کشورمان در بخش مردان و ناهید کیانی (وزن 49- کیلوگرم)، الهه شیدایی (وزن 53- کیلوگرم)، پریسا جوادی (وزن 57- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (وزن 67- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (وزن 67+ کیلوگرم) هوگوپوشان ایرانی در بخش زنان هستند.هدایت تیم مردان برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی می‌باشد. در بخش زنان نیز «مهرو کمرانی» سرمربیگری و «ریحانه فولادی» مربیگری تیم را برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی بازی های آسیایی جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود

تیم ملی فوتبال زنان بلاروس برای بازی با ایران به کشورمان سفر می‌کند.

طرفداری | تیم ملی فوتبال زنان ایران در پنجره بازی‌های ملی (فیفا دی) در خردادماه 1403 دو دیدار دوستانه با بلاروس برگزار می‌کند.

به همین منظور تیم ملی فوتبال زنان بلاروس برای انجام دو دیدار دوستانه با تیم ملی زنان ایران هشتم خردادماه وارد تهران می شود و در روزهای 10 و 13 خردادماه به مصاف تیم ملی فوتبال زنان کشورمان می‌رود.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • ۱۰ دلیل برای بی خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • در جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندو؛ کیانی به رده دوم صعود کرد
  • صعود کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی تکواندو
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد/ صعود کیانی به رده دوم
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود