Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - در حساس‌ترین بازی هفته اول لیگ برتر انگلیس، آرسنال امروز از ساعت 19:30 در ورزشگاه امارات میزبان مدافع عنوان قهرمانی، منچسترسیتی است. قضاوت این دیدار را مایکل اولیور بر عهده دارد.

به روایت آمار

به گزارش سایت نود، بعد از فصل 1971-1970 این اولین بار است که اولین بازی آرسنال در لیگ برتر انگلیس مقابل قهرمان فصل گذشته انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین بار توپچی ها مقابل اورتون قرار گرفتند و بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

*منچسترسیتی در 9 فصل گذشته در دیدار های اول خود شکست ناپذیر بوده است. آن ها در 7 فصل اخیر در تمام دیدار های اول خود را پیروز بوده‌اند.

*آرسنال در5 دیدار اخیر خود در لیگ برتر مقابل منچسترسیتی طعم پیروزی را نچشیده است. آن ها در 12 دیدار اخیر نیز تنها 2 بار موفق به برد شده اند و 5 بار شکست خورده‌اند.

*در 6 دیدار اخیر این 2 تیم ورزشگاه امارات، آرسنال تنها یک بار پیروز شده است و 2 بار  هم شکست خورده است.

*این هفتمین بار متوالی است که آرسنال در دیدار اول خود در لیگ برتر میزبان است اما تنها یک بار به پیروزی رسیده  و 3 بار شکست خورده.

*آرسنال بیش‌تر از هر تیم دیگری در اولین دیدار خود کارت قرمز دریافت کرده است. آن‌ها 6 کارت قرمز دریافت کرده‌اند و از این حیث رکورددار هستند.

*پپ گواردیولا و اونای امری 10 بار در لالیگا به مصاف هم رفتند که پپ گواردیولا در هیچ کدام از بازی ها شکست نخورده  و  6 برد نیز کسب کرده است.

 4416

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی منچسترسیتی آرسنال ویژه لیگ برتر انگلیس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس

شبی کابوس‌وار در لندن برای آبی‌ها و هوادارانشان رقم خورد.

طرفداری | قسمت آبی شهر لندن غرق در ناراحتی است.

دیدار معوقه تیم‌های آرسنال و چلسی از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس چلسی با پیروزی 5-0 توپچی‌ها خاتمه یافت. آرسنال با ارائه یک نمایش کاملاً برتر و خلق موقعیت‌های زیاد، مقتدرانه فاتح دربی لندن شد و صدرنشینی خود را برای حداقل یک هفته دیگر تثبیت کرد. 

آرسنال 5-0 چلسی؛ آواز مهیب در قلب شهر قرمز

تصویری که اواخر بازی و پس از تکمیل فاجعه چلسی در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد، بنری بود که یکی از هواداران خردسال چلسی در دست داشت. این کودک از بازیکنان چلسی خواسته بود مقابل آرسنال بجنگند و هواداران را خوشحال کنند، اما آبی‌ها دقیقاً خلاف درخواست طرفدار خردسالشان عمل کردند و او با ناراحتی شاهد افتضاح تاریخی تیم محبوبش در استادیوم امارات بود. امشب، سنگین‌ترین باخت تاریخ چلسی مقابل آرسنال به ثبت رسید.

ناراحتی کودک هوادار چلسی و خواسته‌ای که بر آورده نشد:
من لباستون رو نمی‌خوام. ازتون می‌خوام که برای ما اراده جنگیدن داشته باشید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • لیورپول 4-4 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2009) / فیلم
  • وولورهمپتون ۰ - ۲ آرسنال/ توپچی‌ها به رقابت بر سر قهرمانی ادامه می‌دهند + فیلم