Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@11:23:16 GMT

پارفه توت فرنگی دسر روزهای داغ تابستان+دستور تهیه

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۱۹۵۶

پارفه توت فرنگی دسر روزهای داغ تابستان+دستور تهیه

رکنا: این دسر در روزهای گرم تابستان ایده آل است.

مواد لازم:

4 فنجان ماست

2 فنجان توت فرنگی تازه یا یخ‌زده

1/4 فنجان شکر

آناناس

1 فنجان گرانولا

چند برگ نعنا

1. توت فرنگی و شکر را داخل کاسه بریزید و با کمک دستگاه غذاساز هم بزنید تا له شود و شکل خمیری پیدا کند.

2. آناناس را پوست بکنید و تکه تکه کنید. می‌توانید در این رسپی به جای آناناس از هلو هم استفاد کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا میوه خرد شده را با مخلوط توت‌ فرنگی و شکر ترکیب کنید.

3. برای درست کردن پارفه، مقداری ماست را با قاشق بردارید و کف یک لیوان (ترجیحا بزرگ و با دهانه گشاد) بریزید. روی آن مخلوط میوه را به همراه چند قاشق گرانولا اضافه کنید. همین ترتیب را یک بار دیگر تکرار کنید. به لبه لیوان که رسیدید روی مواد را با توت فرنگی کامل پر کنید و با چند برگ نعنا تزیین کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پیشنهاد شرم آور مرد 70 ساله و پولدار تهرانی به دختر 22 ساله سرایدار + عکس

سهیل زن دوستش را در 20 روز مال خود کرد !

حمله وحشیانه با چوب به نمازگزاران در مسجد + فیلم

سرنوشت یک جوان که عاشق دختر همسایه بود و شاهد قتل در باغ

نبش قبر نوزاد راز زایمان پنهانی زن جوان را لو داد + تصویر

تصویری تلخ از نوزاد کرمانشاهی رها شده در کیسه زباله !

تجاوز چندش آور 2 مرد شیطان صفت به یک سگ ! +عکس

دستور قاضی برای عقیم کردن مرد کثیف! / او به زن حامله هم تجاوز کرده بود + عکس

عشق پنهان دختر دانشجو برای عروس و داماد دردسر ساز شد

سرنوشت شوم برای فرنگیس که دور از چشم شوهرش با یک راننده پراید بود

ترس از عمل جراحی مرد بیمار را در تهران کشت! + عکس

همخوابی شهره با راننده پراید در کرج / شوهر بی نوا دیر راز او را فهمید + عکس

اولین عکس از جسد 11 تروریست که در اشنویه کشته شدند + اطلاعیه سپاه

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه شکر عمل جراحی زن مرد پیشنهاد شرم آور تابستان ماست عکس ایران فیلم همسر حوادث طلاق زنان همسرش زندگی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین ۱۲۰ هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، گفت: امروز عملیات افتتاح ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی (ره) آغاز شد که این کار با تلاش‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در حوزه تأمین مالی از طریق شبکه بانکی و از طریق وزارت راه و شهرسازی، کمک‌های دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در سراسر کشور انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در سال گذشته بخشی از واحدهای مسکونی نیروهای مسلح و مسکن اعضای ه هیأت علمی دانشگاه تحویل شد و هم‌اکنون مددجویان کمیته امداد امامی خمینی (ره) واحدهای مسکونی خود را دریافت می‌کنند و مسیر افتتاح‌ها ادامه خواهد یافت.

رشد ۴۴ درصدی تأمین مسکن محرومان در سال گذشته

عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به اینکه تأمین مسکن در بخش محرومان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۴۴ درصد رشد یافت، توضیح داد: امسال در حوزه مسکن محرومان تصمیمات خوبی گرفته شده است و تلاش می‌کنیم تا میزان افتتاح‌ها در این بخش افزایش یابد.

تأمین ۶۷۰ هزار قطعه زمین روستایی

بذرپاش گفت: با توجه به تأمین هزینه آماده‌سازی توسط مجموعه دولت، افزایش تسهیلات مسکن روستایی از ۲۰۰ به ۳۵۰ میلیون تومان به ازای هر واحد و نرخ سود ۵ درصد، ساخت مسکن روستایی سریع‌تر از مسکن شهری است. هم اکنون در بخش مسکن روستایی بیش از ۶۷۰ هزار قطعه زمین تأمین شده که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: نزدیک به ۵۰۰ هزار مسکن روستایی در حال احداث است و بخشی نیز تحویل شده است.

وی توضیح داد: با توجه به آنکه نرخ سود تسهیلات در مسکن شهری بالاتر است تصمیم گرفته شد تا قیمت تمام شده را به طریقی کاهش دهیم. مقرر شده در مواردی که افراد در تأمین آورده مشکلاتی دارند، ابتدا تسهیلات بانکی را به پروژه‌ها تزریق کنیم تا پروژه‌ها آغاز شود.

بذرپاش گفت: در حوزه آماده سازی زمین مقرر شد تا وزارتخانه کمک بیشتری بکند. همچنین در حوزه تضمین بانکی نیز تصمیمات خوبی گرفته شد و مقرر شد تا به شکل زنجیره‌ای تضمین بانکی انجام شود که این کار کمک خوبی برای تسریع در اجرای نهضت ملی مسکن خواهد بود.

تعیین سهم مسکن محرومان از ۲۰۰ همت قانون بودجه

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تخصیص ۲۰۰ همت در تبصره ماده ۱۳ قانون بودجه مصوب شده تا به مسکن محرومان، وام ازدواج و وام فرزندآوری تخصیص یابد، گفت: مقرر شد تا ظرف یک هفته بانک مرکزی سهم مسکن محرومان را از ۲۰۰ همتی که در قانون بودجه آمده است تعیین کند تا هرچه سریع‌تر این سهم به پروژه مسکن محرومان تزریق شود. اینکه به هر پروژه نرخ ۴۰۰ میلیون تومان به شکل قرض‌الحسنه تزریق شود شتاب خوبی به ساخت مسکن به ویژه در بخش شهری می‌دهد.

بذرپاش در خصوص تأمین زمین مسکن نهضت ملی مسکن و مقایسه آن با تأمین زمین مسکن مهر، گفت: یکی از آورده‌های اصلی دولت در طرح نهضت ملی مسکن، موضوع زمین است و در بسیاری از مناطق شهری، به طور میانگین ۵۰ درصد قیمت واحد مسکونی را زمین به خود اختصاص می‌دهد. یکی از اصلی‌ترین تسهیلات در بخش مسکن تأمین زمین است که بخش عمده‌ای از این اراضی به شکل رایگان و اجاره ۹۹ ساله در اختیار متقاضیان و سازندگان قرار می‌گیرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تا تابستان امسال زمین تأمین شده در بخش شهری و روستایی برای طرح نهضت ملی مسکن به ۱۲۰ هزار هکتار می‌رسد، گفت: تا تابستان امسال زمین تأمین شده برای طرح نهضت ملی مسکن در بخش شهری و شهرک‌ها به ۷۰ هزار هکتار می‌رسد. همچنین در بخش روستایی زمین تأمین شده برای ۶۷۰ هزار قطعه حدود ۵۰ هزار هکتار است.

وی تصریح کرد: در مجموع ۱۲۰ هزار هکتار زمین به عملیات ساخت نهضت ملی مسکن در محدوده شهری و روستایی افزوده شده است و این غیر از زمینی است که در محدوده شهری به شکل خودمالکی، در بافت فرسوده و یا اراضی خودمالکی روستایی است.

دیگر خبرها

  • تأمین ۱۲۰ هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان
  • موافقان و مخالفان نوشیدن قهوه چه می‌گویند؟
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • طرز تهیه مینی چیزکیک لیمویی، ساده و خوشمزه (فیلم)
  • در چه صورت با مصرف قهوه مسموم می‌شویم؟
  • پرونده مسکن مهر مِهستان تا تابستان بسته می‌شود
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • طرز تهیه حلوای شیر به سبک کدبانوی ترکیه‌ای (فیلم)
  • ‌قهوه، کافه و دودی که از سر بر نمی خیزد
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳