Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:53:55 GMT

«صندلی» آماده نمایش شد/ رقابت بر سر تصاحب صندلی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۱۹۸۳

«صندلی» آماده نمایش شد/ رقابت بر سر تصاحب صندلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم انیمیشن «صندلی» از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی محمد فیض‌آبادی که روایتگر داستان جدال ۲ آدم برای تصاحب صندلی یکدیگر است، آماده نمایش شد.

انیمیشن «صندلی» اشاره به وضعیتی دارد که در آن شاهد رقابت ۲ آدم بر سر تصاحب صندلی یکدیگر هستیم در حالی که آنها صندلی‌های خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت زمان این انیمیشن ۲ بُعدی که با موضوع اجتماعی و طنز تولید شده، ۶ دقیقه است. فیض‌آبادی انیمیشن «صندلی» را طی مدت ۱۰ ماه ساخته و آماده نمایش کرده است.

عوامل تولید این فیلم انیمیشن عبارتند از نویسنده، کارگردان، انیماتور و تهیه‌کننده: محمد فیض‌آبادی، دستیار کارگردان: زهره فراهانی، موسیقی: بهنام معیریان، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

محمد فیض‌آبادی فعالیت در حوزه‌ انیمیشن را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرده و کارگردانی بیش از ۲۶ قسمت از مجموعه تلویزیونی «آقای خوش‌خیال» را برعهده داشته است.

کد خبر 4372236 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: انیمیشن طنز مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند کنسرت موسیقی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه سریال ایرانی برنامه رادیویی انیمیشن موسیقی پاپ رادیو فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای «بهروز افخمی» از امشب روی آنتن شبکه نمایش تلویزیون می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای افخمی از امشب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور افخمی، محمدرضا نصراللهی استاد دانشگاه و مرتضی علیزاده کارگردان فیلم «بی‌بدن» به بررسی موضوع سینمای جنایی می‌پردازد.

همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بی‌بدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو فیلم سینمایی «Dune ۲» را بررسی می‌کند.

سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

کد خبر 750279

دیگر خبرها

  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام شد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد