Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین پیروانی پس از درگیری بازیکنان و لیدر تیم فوتبال پرسپولیس تهران، در جدیدترین استوری خود در اینستاگرام نوشت: متحدتر از همیشه.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

افشین پیروانی استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

پس از به پایان رسیدن بازی تیم فوتبال استقلال خوزستان و تیم فوتبال پرسپولیس تهران، درگیری های لفظی میان بازیکنان پرسپولیس و عباس اسماعیل بیگی، لیدر تیم فوتبال پرسپولیس تهران اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که در اینجا خواندید؛ پس از تلاش های حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست پرسپولیس، لیدر باشگاه پرسپولیس با بازیکنان پرسپولیس آشتی کردند.

پس از این اتفاقات، افشین پیروانی که پس از پایان بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس به حمایت از حسین ماهینی پرداخت، استوری جدیدی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

پیروانی در اینستاگرام خود نوشت:

متحدتر از همیشه

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران حسین ماهینی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا استقلال تهران تیم ملی جام جهانی پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس رونالدو لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس تراکتورسازی جام جهانی 2018 تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال و پرسپولیس جز معدود تیم‌های دولتی و لیگ برتر به حساب می‌آیند که ردیف بودجه مشخصی ندارند و باید از طریق درآمدزایی هزینه‌های جاری را تامین کنند. اما دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر یا شخصی است یا ردیف بودجه مشخص از سوی ارگان‌های دولتی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. این در حالی است که محبوب‌ترین تیم‌ها در فوتبال ایران و استقلال و پرسپولیس هستند. دو تیمی که شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهند و در تولید محتوا و ایجاد شادی و نشاط برای جامعه به خصوص جوانان می‌توانند از همه تیم‌های لیگ برتر تاثیرگذارتر باشند.

سرانجام آنهم به لطف سخت‌گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است تیم‌های استقلال و پرسپولیس در یکی دو روز آینده واگذار شوند. استقلال به شرکت‌های پتروشیمی و پرسپولیس به بانک‌ها. از این پس این دو تیم لیگ برتر دیگر دغدغه مالی نخواهند داشت و با خیال آسوده‌تر می‌توانند برای رسیدن به اهداف فنی برنامه ریزی کنند.

این تصمیم البته که باید سال‌ها و حتی دهه‌های قبل‌تر گرفته می‌شد. به این خاطر که نه دولت از این دو تیم حمایت مالی می‌کرد و نه اجازه می‌داد آن‌ها از همه راه‌های درآمدزایی برای تامین هزینه‌های جاری خود استفاده کنند. مشکلات مالی در این دو تیم آنقدر آزار دهنده است که خیلی از بازیکنان برای برتن کردن پیراهن تیم آبی یا قرمز به دلیل مشکلات مالی منصرف می‌شوند و حتی فصل گذشته استقلال به بهانه مشکلات مالی شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

در فوتبال حرفه‌ای مهمترین و مطمئن‌ترین راه درآمدزایی حق پخش است که در ایران سازمان صدا و سیما با وجود پخش انحصاری همه بازی‌های لیگ برتر ریالی به باشگاه‌ها نمی‌دهد.

با این اتفاق دوران زجر استقلال و پرسپولیس به پایان می‌رسد. همواره این دو تیم از طریق اسپانسر تنها نیمی از هزینه‌های جاری را تامین می‌کردند و ظرفیت بیشتر از این وجود نداشت. به همین خاطر سالهاست که شاهد انباشت بدهی‌ها در این دو تیم هستیم. اما به نظر قرار است یک بار برای همیشه این مشکل حل شود و از این پس آب خوش از گلوی اعضای دو تیم پایین رود. البته که باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر این سخت گیری و الزام دو باشگاه به رعایت فیرپلی مالی تشکر کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند
  • محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند
  • خبر خوب برای استقلالی ها؛ سیدحسین حسینی محروم نمی‌شود