Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@19:50:30 GMT

رئیس‌جمهوری چه زمانی در مجلس حاضر می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۲۰۶۱

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره زمان حضور رئیس‌جمهور در صحن مجلس گفت: رئیس‌جمهور ۲۰ روز دیگر وفت دارد تا به مجلس بیاید. آفتاب‌‌نیوز : علی اصغر یوسف‌نژاد،نماینده مجلس درباره زمان حضور رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: طبق قانون، رئیس‌جمهور ۳۰ روز وقت دارد در صحن علنی مجلس حضور پیدا کند و به سوال نمایندگان پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس‌جمهور طی نامه‌ای که به رئیس مجلس داد اعلام آمادگی کرد تا به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.
وی خاطرنشان کرد: نمایندگان دولت در کمیسیون مربوطه حضور پیدا کردند و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند اما آنان از پاسخ‌های مطرح شده قانع نشدند و خواستار حضور رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس شدند.
یوسف نژاد ادامه: حدود ۱۰ روز از اعلام وصول سوال از رئیس‌جمهور می‌گذرد و ایشان طبق قانون باید تا ۲۰ روز دیگر در مجلس حضور پیدا کند اما به احتمال زیاد بعد از تعطیلات مجلس به خانه ملت خواهد آمد.
منبع: ایلنا 
کد خبر: ۵۳۹۴۴۸ تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سوال از رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز به ادامه بررسی جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ پرداختند و جدول‌های ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۲۰، ۲۱، ۲۲ و پیوست یک و سه را به تصویب رساندند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از اتمام بررسی جداول اظهار کرد: این امکان وجود دارد که در تنظیم جداول برای ایجاد تراز، جابجایی‌هایی داشته باشیم منتها این به هیچ عنوان به معنای تغییر ماهیت جداول نیست و ردیفی اضافه نمی‌شود.

وی اظهار کرد: نمایندگان به هیات رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه بدهند تا این اقدام را در راستای ایجاد تراز و رفت و برگشت‌های شورای نگهبان انجام دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در نهایت از نمایندگان خواست به تغییرات مصوب در جداول، پیوست‌ها و ردیف‌ها رای دهند که نمایندگان با ۴۶ رای موافق، ۱۶ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر به بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ رای دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان