Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه اخیر هیات واگذاری با انحلال سهام کلیه شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی مناطق موافقت شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، جلسه اخیر هیات واگذاری با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و سایر اعضا تشکیل شد که بر این اساس مقرر شد دو قطعه املاک متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام به صورت نقد از طریق مزایده عمومی و نیز سهام شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه هیات واگذاری در چارچوب اختیارات قانونی با انحلال سهام کلیه شرکتهای غله و خدمات بازرگانی مناطق موافقت نمود و مقرر شد اقدامات آن آغاز گردد.

این گزارش می افزاید: تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری سردخانه شهید حقانی بندرعباس، سیلوی قائم بتنی ارومیه، انبار ساده سلماس، سیلوی قدیم سنقر، سیلوی قدیم قائم بتنی کرمانشاه، سیلوی قائم بتنی کنگاور، سیلوی اداری انبار اردکان، سیلوی اداری انبار بروجن، سیلوی اداری انبار مهریز، سیلوی اداری انبار میبد، سیلوی اداری انبار یزد ابرکوه، سیلوی قائم بتنی سراوان، زمین سردخانه چابهار و اداری مسکونی یک واحد انبار خاش نیز(همه موارد به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده) از دیگر مصوبات جلسه اخیر هیات واگذاری بود.

همچنین در این جلسه با قیمت پایه و شرایط واگذاری زمین جایگاههای سوخت عباس آباد به صورت نقد، جایگاه سوخت شماره یک خرم آباد به صورت نقد و اقساط و نیز جایگاه سوخت شماره 22 تهران به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی موافقت شد.

اصلاح و تصویب دستورالعمل واگذاری سهام یا بنگاههای قابل واگذاری از طریق مذاکره از دیگر مصوبات هیات واگذاری در این جلسه میباشد.

بنا به همین گزارش، همچنین الحاق و درج نام برخی شرکتها به فهرست بنگاههای مشمول واگذاری سال 97 و نیز تصویب تخفیف خوش حسابی به دو مورد خریداران بنگاههای واگذار شده شامل جایگاه سوخت آستارا و شرکت پالایش و پژوهش خون و نیز تعیین تکلیف دریافت سود فروش اقساطی دوره تاخیر پرداخت بخش نقدی معامله نیروگاه شاهرود از جمله مصوبات این جلسه هیات واگذاری بوده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز نقره‌داغ می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر اظهار داشت: برای کسانی که به صورت مجاز به استخراج رمز ارز مشغول هستند، پیش بینی شده تا از ٢ بامداد تا ٩ صبح که ساعت حداقل بار شبکه برق است، بتوانند فعالیت کنند.

وی افزود: به استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز هشدار می‌دهیم که اگر کسانی به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی تا بیش از ۱۰۰ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل توانیر همچنین تاکید کرد: ماینرهایی که از این طریق کشف شود، ضبط و تحویل مقامات قضایی شده و براساس قوانین جدید امحا خواهد شد.

وی در عین حال از هموطنان خواست تا از طریق برنامه کاربردی «برق من»، موارد استفاده غیرمجاز از رمزارز را گزارش کنند که این موضوع علاوه بر محرمانه ماندن، مشمول پرداخت پاداش به گزارش کننده نیز می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • تجهیز ربات‌ها به «هوش طبیعی» ممکن شد
  • استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز نقره‌داغ می‌شوند
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد