Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد و به نقل از ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت دیروز (شنبه) با انتشار مصاحبه ای از مدیر سرمایه گذاری و کسب و کار شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: « شرکت ملی نفت چین (سی.ان.پی.سی) با سهم 80.1 درصدی در فاز 11 پارس جنوبی جایگزین توتال فرانسه شد و به کار ادامه می دهد.»وزارت نفت این خبر را اصلاح و اعلام کرد که خروج توتال از فاز 11 پارس جنوبی هنوز قطعی نشده و تغییری در ترکیب سهامداران این طرح رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مصطفوی مدیر سرمایه گذاری و کسب و کار شرکت ملی نفت در مصاحبه ای تکمیلی، اظهارات قبلی خود را درباره طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی اصلاح کرد و با یادآوری سهم 50,1 درصدی توتال،30 درصدی شرکت ملی نفت چین (CNPC) و 19.9 درصدی پتروپارس ایران، گفت: در صورت تغییر مفاد قرارداد، اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.به گزارش ایرنا، دوازدهم تیرماه پارسال نخستین قرارداد جدید نفتی در پساتحریم بین شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیوم بین المللی به رهبری شرکت نفتی توتال فرانسه برای توسعه فاز 11 پارس جنوبی امضا شد.براساس این قرارداد، یک کنسرسیوم بین المللی به رهبری توتال فرانسه ایجاد شده بود که شاخه بین المللی شرکت ملی نفت چین (سی.ان.پی.سی) و پتروپارس ایران اعضای دیگر آن را تشکیل می دادند؛ همچنین در صورت کنار رفتن توتال، شرکت ملی نفت چین سهم این شرکت فرانسوی را در اختیار گرفته و به عنوان رهبر کنسرسیوم، فعالیت می کند.
منبع: ایرنا برچسب ها: شرکت نفت ، نقت ، توتال

منبع: خرداد

کلیدواژه: شرکت نفت نقت توتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع در بازرسی از ۱۰ دستگاه تریلی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار حسن شجاعی‌نسب در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی مستقر در مرز ماهیرود، اخباری مبنی بر تخلف و تغییر ماهیت در محموله‌ها توسط یکی از شرکت‌ها  و  همچنین فعالیت در زمینه قاچاق فراورده‌های نفتی به خارج از کشور مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت. 

وی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، پس از چندین روز پایش و کنترل خودروهای ورودی و خروجی از مرز ماهیرود به 10 تانکر حامل سوخت و فرآورده‌های نفتی مشکوک شدند که جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اضافه کرد: مأموران با هماهنگی اداره گمرک ماهیرود در بازرسی از تانکرهای حامل سوخت، مقدار 250 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی که از مرز به خارج از کشور قاچاق می‌شدند، کشف کردند. 

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق را 100 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا 10 متهم دستگیر شدند که به همراه پرونده‌های متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

شجاعی‌نسب با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست در صورت کسب هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • سرنوشت خودرو‌های از رده خارج در کره‌جنوبی (فیلم)
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند ؛ مالکان جدید سرخابی ها را بشناسید
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • تاسیس شرکت دانش‌بنیان از سوی ایرانیان خارج کشور حمایت می‌شود
  • ماجرای افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس / خریداران چه کنند؟