Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@15:24:16 GMT

برندگان «وین کارت» بانک سامان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۲۲۴۴

برندگان «وین کارت» بانک سامان مشخص شدند

پول‌نیوز - دور بیست و پنجم از سری سوم قرعه‌کشی «وین کارت» بانک سامان با حضور مدیران ارشد بانک و برنده ممتاز دوره پیشین برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این قرعه‌کشی که تنها قرعه‌کشی ماهانه نظام بانکی است، برندگان 251 جایزه به ارزش 5 میلیارد ریال شامل یک جایزه 500 میلیون ریالی، 50 جایزه 50 میلیون ریالی و 200 جایزه 10 میلیون ریالی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این قرعه‌کشی، «میثم سعیدی» مشتری شعبه یافت‌آباد برنده جایزه ممتاز 500 میلیون ریالی بیست‌وپنجمین دوره «وین‌کارت» شد.

این گزارش حاکی است، هدف از ارایه «وین‌کارت» ترویج استفاده از ابزارهای الکترونیکی به‌جای پول نقد است و در تداوم این هدف، کسب امتیاز با تراکنش‌های مختلفی همچون انجام خرید‌های روزانه با وین‌کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض، انتقال وجه داخلی یا ازطریق ساتنا و پایا صورت می‌گیرد.

در پایان این مراسم، جایزه 500 میلیون ریالی علیرضا حاجی‌وندی مشتری شعبه معالی آباد شیراز برنده دوره پیشین توسط مدیرعامل بانک سامان اهدا شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک سامان پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت

علیرضا غفاری سربازرس اداره مبارزه پولشویی بانک مرکزی در ارتباط زنده با بخش خبر سیما گفت: سقف تراکنش غیر حضوری شبکه بانکی از ۱۰۰ میلیون روزانه به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی گفت: به موجب ابلاغیه امروز بانک مرکزی به شبکه بانکی، سقف انتقال پول و تراکنش با اینترنت بانک و همراه بانک در ماه برای فرد حقیقی به یک میلیارد تومان افزایش یافت. همچنین تراکنش‌های خرید با ابزار‌های پذیرش و پوز‌ها و IPG‌ها و تراکنش غیر حضوری از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی تصریح کرد طبق بخشنامه امروز بانک مرکزی، نقل و انتقال وجوه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تاکنون نیاز به ارائه مدارک ومستندات داشت که این آستانه هم به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است و تا ۴۰۰ میلیون نیاز به مستندات نیست و مازاد بر آن باید با ارائه مستندات و مدارک باشد.

سقف برداشت از خودپرداز بانک بطور روزانه ۲۰۰ هزار تومان از هر کارت و سقف انتقال وجه کارت به کارت با دستگاه خودپرداز بانک ۱۰ میلیون تومان در روز است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است