Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-19@04:52:58 GMT

برندگان «وین کارت» بانک سامان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۲۲۴۴

برندگان «وین کارت» بانک سامان مشخص شدند

پول‌نیوز - دور بیست و پنجم از سری سوم قرعه‌کشی «وین کارت» بانک سامان با حضور مدیران ارشد بانک و برنده ممتاز دوره پیشین برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این قرعه‌کشی که تنها قرعه‌کشی ماهانه نظام بانکی است، برندگان 251 جایزه به ارزش 5 میلیارد ریال شامل یک جایزه 500 میلیون ریالی، 50 جایزه 50 میلیون ریالی و 200 جایزه 10 میلیون ریالی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این قرعه‌کشی، «میثم سعیدی» مشتری شعبه یافت‌آباد برنده جایزه ممتاز 500 میلیون ریالی بیست‌وپنجمین دوره «وین‌کارت» شد.

این گزارش حاکی است، هدف از ارایه «وین‌کارت» ترویج استفاده از ابزارهای الکترونیکی به‌جای پول نقد است و در تداوم این هدف، کسب امتیاز با تراکنش‌های مختلفی همچون انجام خرید‌های روزانه با وین‌کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض، انتقال وجه داخلی یا ازطریق ساتنا و پایا صورت می‌گیرد.

در پایان این مراسم، جایزه 500 میلیون ریالی علیرضا حاجی‌وندی مشتری شعبه معالی آباد شیراز برنده دوره پیشین توسط مدیرعامل بانک سامان اهدا شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک سامان پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۳۷ میلیارد تومانی ایرانی‌ها به غزه

وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر گفت: پس از گذشت ۱۵۸ روز از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر در تاریخ ۱۷ مهرماه و با احتساب مبالغ جمع‌آوری شده از آن تاریخ تا ۲۵ اسفند ماه جاری، میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه به عدد ۱۳۷ میلیارد تومان رسید.

وی افزود: این کمک‌ها به صورت کارت به کارت، واریز به شماره حساب و یا شماره گیری کد دستوری (از طریق سداد) نزد بانک‌های ملی، مرکزی و ملت جمع‌آوری شده است.

سلیمی‌گفت: پویش "بشردوستی" با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی، ملت و ملی از ۱۷ مهرماه آغاز شده و به عنوان یکی از طرح‌های نوروز امسال سازمان داوطلبان، همچنان ادامه دارد.

 سلیمی افزود: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم غزه را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • فروش ۱۵ میلیون دلار توسط بانک مرکزی افغانستان
  • صدور کران کارت بانکی در فرودگاه لارستان
  • اقدامات قابل قبول بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش تولید
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ رقیب پرسپولیس مشخص شد
  • کمک ۱۳۷ میلیارد تومانی ایرانی‌ها به غزه
  • قیمت بنزین سهمیه ای و آزاد مشخص شد
  • ارائه خدمات ویژه فرودگاه بین‌المللی لارستان در نوروز ۱۴۰۳/ از کران کارت بانکی تا صدور ویزا توریستی
  • زمان برگزاری مراسم قرعه کشی برندگان جشنواره پذیرنده ملی اعلام شد
  • کمک ۸۱ میلیارد ریالی مردم به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک‌ 81 میلیارد ریالی مردم به سیل زدگان سیستان و بلوچستان