Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد و به نقل از شبکه خبری المیادین ،فلسطینیان معترض با سردادن شعارهای، اینجا وطن و خانه، و عربی زبان ماست خواستار لغو مصوبه یهودی سازی موسوم به کشور یهود شدند و به مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به اجرای آن هشدار دادند.خبرنگار المیادین در فلسطین اشغالی گفـت: فلسطینیان خشمگین اعلام کردند در صورت عدم لغو مصوبه مذکور به اقدامات تلافی جویانه شدیدی دست خواهند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کردند جمع کثیری از تظاهرکنندگان فلسطینی با حمل پرچم های فلسطین شعارهایی علیه مصوبه یهودی سازی سر داده و پلیس این رژیم با بستن خیابان های اصلی تل آویو و شلیک گاز اشک آور مانع حرکت تظاهر کنندگان شد.'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص اعتراض تظاهر کنندگان فلسطینی به مصوبه یهودی سازی و اشاره به پرچم های فلسطینی در دست تظاهرکنندگان گفت: ضروری است این مصوبه با فوریت اجرا شود.وی ادعا کرد:' به زودی ما پرچم اسرائیل را با افتخار حمل می کنیم وسرود اسرائیل را سر می دهیم' .'یسرائیل کاتس 'وزیر اطلاعات (دستگاه جاسوسی) رژیم صهیونیستی اعتراف کرد پرچم های فلسطینی در تظاهرات میدان رابین شهر تل آویو علیه مصوبه یهودی سازی آنها را نگران کرده است.
** نظامیان صهیونیست کشتی های رفع محاصره غزه را هدف قرار دادند
خبرنگار المیادین گزارش داد نظامیان رژیم صهیونیستی طی دو روز گذشته اهالی نوار غزه و کشتی های شکست محاصره را به محض حرکت از بندر غزه هدف قرار می دهند.در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهر غزه یک فلسطینی در شمال این شهر زخمی شد این در حالی است که این رژیم مناطق شرقی غزه را نیز هدف شلیک موشک قرار داد. 
** بازداشت شماری از فلسطینیان در کرانه باختری 
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند نظامیان این رژیم شب گذشته پنج فلسطینی را در کرانه باختری دستگیر و روانه زندان کردند.نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به منازل فلسطینیان در کرانه باختری دو اسیر آزاد شده ، دو برادر شهید ویک نفر دیگر را دستگیر وبا خود بردند.نظامیان صهیونیست امروز یکشنبه نیز با استقرار در مناطق مختلف کرانه باختری از جمله منطقه المنطره در نزدیکی روستای کفر قلیل در جنوب نابلس سه جوان فلسطینی را در رام الله و دو نفر را در الخلیل دستگیر کردند.رژیم صهیونیستی تقریبا هر روز شماری از فلسطینیان را به بهانه های مختلف دستگیر وزندانی می کند.طبق آمارهای «جنبش اسیر فلسطینی» بیش از 7 هزار فلسطینی در 22 زندان و بازداشتگاه رژیم صهیونیستی اسیر هستند که 7 نفر از آنها بیش از 30 سال در اسارت بوده اند. در میان آنها 67 اسیر زن، 400 اسیر کودک و 6 نماینده مجلس وجود دارد . 700 اسیر فلسطینی هم به صورت غیر قانونی و بدون هیچ گونه اتهام و محاکمه ای در اسارت به سر می برند.
منبع: ایرنا برچسب ها: فلسطین ، اسرائیل ، تظاهرات

منبع: خرداد

کلیدواژه: فلسطین اسرائیل تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست

نظامیان رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری ادامه دارد.

نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک السموع در جنوب الخلیل در کرانه باختری یک جوان را پس از ضرب و شتم او بازداشت کردند.

همزمان منابع فلسطینی از ملاقات لوی داود اسیر فلسطینی با خانواده اش پس از ۱۶ اسارت خبر دادند.

وی به همراه خالد حمدان پس از ۱۶ سال از سوی رژیم صهیونیستی امروز آزاد شدند.

این در حالی است که صبح امروز مقاومت فلسطین در شهر طوباس در کرانه باختری وارد درگیری مسلحانه شدیدی با نظامیان صهیونیست شد.

مبارزان مقاومت در جریان یورش نظامیان اشغالگر به شهر طوباس یک بمب قوی در مسیر بولدوزری نظامی منفجر کردند.

دیگر خبرها

  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه