Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@20:43:10 GMT

چراغ سبز برانکو به ملی پوش سابق پرسپولیسی!

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۲۵۲۸

چراغ سبز برانکو به ملی پوش سابق پرسپولیسی!

به گزارش پارس نیوز، علیرضا حقیقی ستاره سابق تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و همچنین جام ملت های آسیا دروان موفقی را به عنوان لژیونر در خارج از کشور نداشت و حتی مدتی تقریبا بلند مدت را بدون باشگاه سپری کرد تا به یکباره دوران حرفه ای او با معضلاتی جدی روبرو شود.

 

حقیقی که دوران خوشی را در باشگاه پرسپولیس سپری کرده بود؛ تصمیم دارد بار دیگر به ایران بازگردد و درون دروازه تیم سابقش یعنی پرسپولیس قرار بگیرد و در این راستا مذاکراتی موفق را برانکو داشته است تا پس از جدایی علیرضا بیرانوند در نیم فصل رسما به عنوان دروازه بان اول برای سرخپوشان به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی ایران رقابت های جام جهانی برزیل جام ملت های آسیا ایران نیم فصل دروازه بان ملی پوش پارس سابق پرسپولیسی برانکو علیرضا حقیقی پارس نیوز چراغ سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ماهینی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس که مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود، خاطره جالبی از پنالتی «مسی - سوارس» ـی رامین رضاییان و مهدی طارمی به سپاهان تعریف کرد.

او در این باره گفت: من در آن بازی کاپیتان بودم، ما در بازی قبلی دربی را باخته بودیم و استادیوم کاملا پر بود و ۱۰۰هزار هوادار آمده بودند. هیچ کس از این کار آن‌ها خبر نداشت. بعد از این اتفاق برانکو با مهدی و رامین به مدت یک هفته صحبت نمی‌کرد. برانکو به آن‌ها گفت اگر یکبار دیگر این کار را تکرار کنند اخراج خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • «تست ژنتیک»، گمشده و چراغ راه ورزش ایران
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس