Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@10:23:04 GMT

آرایش چشم با سایه چشم اکلیلی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۲۵۹۴

آرایش چشم با سایه چشم اکلیلی

آرایش چشم مجلسی با سایه چشم اکلیلی برای مجالس عقد و عروسی چهره‌ای جذاب و منحصر به فرد برای شما میسازد، آرایش چشم اکلیلی مخصوصا در مجالسی که شب برگزار میشود فوق العاده مناسب و گیرا است. سایه چشم‌های اکلیلی ساخته شده از کریستال‌هایی در اندازه‌های مختلف هستند که مخصوصا در شب نور را به خوبی منعکس میکنند، سایه چشم اکلیل دار را میتوان مکمل سایه چشم مات دانست، زیرا ترکیب این دو فوق العاده میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





برای افزودن درخشندگی به آرایش بهترین گزینه استفاده از سایه چشم‌های اکلیلی است که چشم‌هایی جذاب به شما میبخشد، نمونه‌هایی از آرایش چشم‌های مجلسی با سایه چشم اکلیلی را در ادامه مشاهده کنید قطعا شما هم خوشتان می‌آید.             منبع: نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و زیبایی آرایش آرایش چشم سایه چشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد!

محمد مایل کهن در دهه ۷۰ برخلاف انتظار و پیش بینی کارشناسان و فوتبال دوستان، ناگهان سرمربی تیم ملی شد و با یک پروسه جوانگرایی نسل تازه‌ای را به فوتبال ایران معرفی کرد. نسلی که در جام ملت‌های ۹۶ درخشید و حماسه صعود به جام جهانی ۹۸ را رقم زد.

مایلی‌کهن در کنار تمام خدماتی که به فوتبال و به جوانان کرد، مثل هر مربی دیگری اشتباهاتی هم داشت و انتقاداتی روی برخی رفتار‌های او همیشه بود. یکی از بزرگترین این انتقاد‌ها تعویض ثابت و همیشگی مایل کهن بود که کم کم تبدیل به دستمایه شوخی و طنز ورزشی نویسان شد.

در هر مسابقه تیم ملی بعد از دقیقه ۶۰ علیرضا منصوریان - حتی اگر ستاره زمین و زننده همه گل‌های بازی بود - باید از زمین بیرون می‌آمد! این تعویض ثابت و همیشگی مایل کهن باعث شد خیلی‌ها به شوخی بگویند با خود ساعت به ورزشگاه نیاورید چرا که مایل کهن با تعویض علی منصور زمان را به شما نشان می‌دهد.

این تعویض ثابت و همیشگی حالا توسط اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسپولیس در حال تکرار شدن است. ویرا که مثل زمان یحیی با یک مهاجم سایه در کنار تنها مهاجم تیمش بازی می‌کند، از بازی اول حضور روی نیمکت پرسپولیس تا این لحظه یک تعویض ثابت هم داشته است.

تعویضی که می‌شود به آن تعویض بازوبند لقب داد، چرا که همیشه امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس که به عنوان مهاجم سایه پشت سر آل کثیر بازی می‌کند، از زمین بیرون آمده و وحید امیری جای او را در زمین از هر نظر می‌گیرد، چه به عنوان کاپیتان و چه به عنوان مهاجم سایه.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • کمیته ملی المپیک و تبریک سال نو
  • دریاچه ارومیه دوباره جذاب شد + فیلم
  • سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد!
  • (عکس) نایکی کیت تیم ملی انگلیس را خیلی جذاب کرد
  • انس با قرآن در سایه اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • ایمان در سایه عمل صالح/ روایت «زندگی با آیه‌ها»
  • (تصاویر) ماه رمضان در سایه جنگ در غزه
  • پاک کننده‌های طبیعی آرایش صورت
  • قرائت عهدنامه ریاست توسط رییس جدید فدراسیون والیبال
  • اولین توصیه وزیر ورزش به رییس جدید والیبال