Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام نشریه زایتونگ آلمان، خودروساز دی‌یوئر آلمان فعالیت خود را در ایران به علت تحریم‌های آمریکا متوقف کرد.

به گزارش قدس آنلاین،براساس اعلام نشریه زایتونگ بوئرسان در فرانکفورت آلمان، یک شرکت عرضه‌کننده خودرو به نام دی‌یوئر فعالیت‌های خود را در ایران به خاطر ترس از تحریم‌های آمریکا متوقف کرد.

این خودروسازی در این هفته به خاطر اینکه در فهرست سیاه تحریم آمریکا قرار نگیرد، داد و ستد خود با ایران را متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بخش مالی دی‌یوئر، پارلو کروسه‌تو، به نشریه بوئرسان زایتونگ در مصاحبه‌ای که روز شنبه ۲۰ مرداد منتشر شد، گفت: تجارت ما با ایران ظرف سال‌های گذشته افزایش یافته بود ولی اکنون مجبوریم فعالیت‌های خود را در ایران متوقف کنیم.

همچنین کروسه‌تو بدون بیان جزئیات بیشتر در این باره گفت: ما قرار بود دو قرارداد بلندمدت که در سال ۲۰۱۷ برنده شدیم را ادامه دهیم، اما این قرارداد مهم بیش از این ادامه نخواهد یافت و فرصت برای حاشیه بازار برای ما فراهم نخواهد شد و این بازار را از دست خواهیم داد.

به خاطر جنگ تجاری که ترامپ با چین و آلمان انجام داده، روز چهارشنبه گذشته روابط تجاری که گره خورده با مسئله تحریم‌های آمریکا شرکت‌هایی که بیم جریمه شدن توسط آمریکا به خاطر تحریم‌ها را داشتند، فعالیت خود را با ایران متوقف کردند و همچنین خیلی از شرکت‌های اروپایی طرح‌های سرمایه‌گذاری را که قرار بود، در ایران اجرا کنند را به حالت تعلیق درآوردند. 

همچنین شرکت بزرگ نفتی توتال و شرکت‌های پی‌اس‌آ  PSA که سازنده خودرو بوده شرکت رنو و دایملر نیز فعالیت خود را براساس گفته کریستف استیتز متوقف کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکا تحریم ها خودروساز آلمانی قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران

آمریکا و بریتانیا روز پنجشنبه دور جدیدی از تحریم‌ها را با ادعای اینکه پاسخ ایران به جنایات رژیم اسرائیل باعث جنگ گسترده‌تری در غرب آسیا می‌شود، علیه ایران اعمال کردند.

به گزارش تسنیم، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران را که موتور‌های پهپاد تولید می‌کردند، تحریم کردند. 

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • موارد عجیبی که گارانتی خودرو را باطل می‌ کنند
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • فعالیت بنادر مسافری هرمزگان متوقف شد