Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@09:23:06 GMT

خواننده مشهور آذربایجان دکترای افتخاری گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۲۸۵۳

خواننده مشهور آذربایجان دکترای افتخاری گرفت

خواننده شناخته شده موسیقی آذربایجان در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از تمدید تازه ترین کنسرت خود در تهران و تولید چند آلبوم موسیقایی با همکاری هنرمندان آذربایجانی سخن گفت.

ایران آنلاین / ودود موذن خواننده شناخته شده موسیقی آذربایجان با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که از مدت ها پیش صورت گرفته بود، جمعه شب نوزدهم مرداد در تالار وحدت تهران کنسرتی را همراه با گروه «خطایی» به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «فروغ فلق» برگزار کردیم که در این برنامه قطعات منتخب آثارم در حوزه موسیقی منطقه آذربایجان برای مخاطبان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که با توجه به لطف بنیاد علوم و فنون مدرک دکترای افتخاری این مجموعه نیز در حضور هنرمندانی چون اکبر عبدی، اتابک نادری، فرهاد قائمیان و جلیل فرجاد به بنده اعطا شد که جا دارد همین جا از آقای جبارزاده که به نمایندگی از بنیاد علوم و فنون این مدرک را به من دادند، قدردانی ویژه ای داشته باشم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به استقبال خوبی که از این کنسرت به عمل آمد، تصمیم بر این است که این کنسرت بعد از پایان ایا محرم و صفر دوباره در تهران و شهرستان ها اجرا شود که درباره تاریخ دقیق برنامه ها طی هفته های آینده اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد گرفت. به هر ترتیب برای من مایه بسی افتخار است که به عنوان عضوی از جامعه موسیقی آذربایجان فضایی را فراهم کردیم که توانست با استقبال مخاطبان مواجه شود.

موذن درباره فعالیت های آینده خود گفت: درباره تولید آلبوم فعلا برنامه ای نداریم اما درهفته های آینده برنامه ریزی هایی برای تولید چند قطعه با همراهی تعدادی از هنرمندان کشورمان و جمهوری آذربایجان داریم که تا چند روز دیگر کارهایی را در این حوزه انجام خواهیم داد./مهر 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!

به گزارش همشهری آنلاین، در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.
این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته و دکترخالد عراقی رئیس دانشگاه کراچی که اعطاکننده این مدرک بوده، طبق قوانین پاکستان، همزمان عهده‌دار معاونت هیأت امنای دانشگاه نیز بوده است.

جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید:

طرح ادعاهای بی‌اساس علیه دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی

کد خبر 847330 منبع: ایران برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی در کراچی
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی
  • ماجرای دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی پاکستان + عکس
  • بررسی ادعاها درباره مدرک دکترای افتخاری رئیسی
  • ژست جمیله علم‌الهدی در مراسم دکترای افتخاری‌اش از پاکستان | تصویر