Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از کارگران کارخانه کیان کرد در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: به دنبال تعطیلی موقت این کارخانه، سنوات کارگران به صورت چک پرداخت شد.

این کارگر گفت: برخی از کارگران مطالباتشان را در دو فقره چک و برخی به صورت یک‌جا در یک فقره چک دریافت کردند.

وی ادامه داد: تاریخ چک‌ها مربوط به اول و نیمه شهریور است. بیمه بیکاری هم از نیمه شهریور وارد جریان اداری خود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه غلامرضا کارگر (رییس اداره کار شهرستان ملایر) با تایید خبر تعطیلی کارخانه گفت: تمام تلاش مسئولان استان این است که این کارخانه بار دیگر به چرخه تولید بازگردد اما در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود این کارخانه به مدت ۶ ماه تعطیلی موقت داشته باشد.

پیش‌تر کارگران این کارخانه به علت ۷ ماه مطالبات مزدی و ۳ سال عیدی معوق از کارفرما مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند و فرمانداری استان گفته بود؛ این کارگران در نیمه مرداد با در یافت مطالباتشان به بیمه بیکاری معرفی خواهند شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ملایر کیان کرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان

عملیات اجرایی گازرسانی به مجتمع دامپروری شهرکیان با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، بهادر عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید

اضافه شدن ۱۵ هزار مشترک گاز در چهارمحال و بختیاری

مساحت این مجتمع دامپروری ۹۰ هکتار و دارای ۷ هزار دام راس گاو شیری است.

برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی به‌منظور خرید لوله، اتصالات و تجهیزات گازرسانی تامین شد و دو میلیارد تومان از سوی اعضای مجتمع دامپروری شهرکیان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • آخرین خبرها از لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند