Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان از خودکشی مردی سی و چند ساله از روی پل چمران خبر داد که بامداد امروز اتفاق افتاده است. آفتاب‌‌نیوز : بامداد امروز جسد مردی سی و چند ساله بر روی ریل‌های مترو اصفهان توسط تیم کنترل خط مترو این کلانشهر رویت شده‌است.
محمد شریعتی- سخنگوی آتش نشانی اصفهان در این رابطه به خبرنگار ایسنا می‌گوید: ساعت 2 و 45 دقیقه بامداد امروز، این حادثه به آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به اینکه جسم این مرد بر روی خطوط مترو افتاده بود و نیروهای اورژانس امکان دسترسی به آن را نداشتند، آتش نشانی در محل حضور یافته و بعد از رسیدن نیروهای امدادی مشخص شد، فرد ساعت‌ها پیش از روی پل چمران سقوط کرده است.
سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تاکید کرد: هنوز هویت این فرد کشف نشده و نیروی انتظامی استان درحال بررسی این موضوع است.
این در حالی است که آخرین خودکشی رخ داده از روی این پل دوم مردادماه رخ داده بود. در یک سال گذشته این چندمین خودکشی اتفاق افتاده از روی این پل است. خبرسازترین خودکشی انجام شده از روی پل چمران اصفهان، مربوط به دو دختر نوجوان در آبان‌ماه سال 1396 بود که پیش از خودکشی فیلم خداحافظی خود را منتشر کرده بودند. پل چمران اصفهان، در شمال این کلانشهر قرار دارد و به نظر می‌رسد تبدیل به محلی ثابت برای خودکشی شده است.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۳۹۴۵۹ تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خودکشی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد پهپاد اسرائیلی دست ایران افتاده؟ پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 شبکه کان اسرائیل گزارشی از روند توسعه برنامه پهپادی ایران از دوران دفاع مقدس تا امروز منتشر کرد که سیر توسعه پهپادی ایران را از منظر صهیونیست‌ها نشان می‌دهد. در بخشی از این گزارش به شکار و نشاندن شماری از پهپادهای آمریکایی و اسرائیلی اشاره شده که به باور صهیونیست‌ها، با مهندسی معکوس این پهپادها، پهپادهای ایران توسعه یافته است. در بخشی از این گزارش از معاون فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی پرسیده می‌شود: «تا الان چه تعداد پهپاد اسرائیلی به دست ایرانی ها افتاده است؟» پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد + فیلم
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • چه تعداد پهپاد اسرائیلی دست ایران افتاده؟ پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟