Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی مساح، مدیر مؤسسه تالیات ذکر در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تالیات ذکر شهرستان بیرجند در استان خراسان جنوبی به منظور تربیت نوجوانان در عرصه‌های تلاوت قرآن کریم، اقدام به برگزاری طرح‌های ویژه‌ای کرده است.
وی ادامه داد: طرح شناسایی استعدادهای قرآنی، از جمله طرح‌هایی است که از سال ۹۵ با هدف شناسایی پسران نوجوان مستعد در زمینه علوم قرآنی با همکاری آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی استان در زاهدان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مساح در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهمترین فعالیت‌ها و برنامه‌های این مؤسسه برای نوجوانان است، افزود: مؤسسه تالیات ذکر، طرح استعدادهای درخشان قرآنی را به منظور استعدادیابی نوجوانان مستعد در زمینه قرائت‌های حلقومی و مجلسی اجرا می‌کند.
مدیر مؤسسه تالیات ذکر تصریح کرد: این طرح به صورت ادامه دار و در قالب ترم‌های آموزشی با حضور 15 نفر شرکت‌کننده در حال انجام است. قرآن‌آموزان در ترم اول به آموزش مفاهیم، حفظ، تجوید، سبک زندگی، قرائت(صوت و لحن) پرداخته و همچنین در ترم دوم، آموزش‌ها به صورت مربی‌محور و در قالب کلاس‌های رفع اشکال توسط مربی مجرب ارائه می‌شود.
مساح در ادامه به یکی دیگر از طرح‌های این مؤسسه اشاره کرد و افزود: طرح ملی تلاوت قرآن کریم به عنوان یک طرح ملی در استان‌ها انجام می‌شود که مؤسسه تالیات‌ ذکر به عنوان مجری برای نخستین‌بار این طرح را اجرا می‌کند.
وی اظهار کرد: پس از نام‌نویسی از علاقه‌مندان، ارزیابی صورت گرفته و تاکنون 15 نفر در حال ارائه تلاوت تمرینی هستند که پس از جمع‌آوری و محک، کلاس‌های آموزشی از ابتدای مهر‌ماه آغاز می‌شود.
مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تالیات ذکر در استان خراسان جنوبی، میدان شهداء ساختمان هیئت محبان‌الزهرا(س) واقع شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج ) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت : تربیت دانش آموزان نمونه و تعلیم و تربیت اصولی در مدارس رسالت خطیر معلمین تلاشگر در سنگر تعلیم و تربیت است.

امام جمعه تکاب گفت : معلمین متعهد و انقلابی سنگر داران واقعی خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب هستند و آموزه های آنان برای دانش آموزان در زندگی اجتماعی آنان بروز و نمود عینی خواهد داشت.

وی گفت : کارگران زحمت کش گردانندگان چرخ تولید کشور هستند و حمایت از این قشر زحمت کش افزایش تولید و جهش تولید را در پی خواهد داشت.

امام جمعه تکاب گفت : اجرای طرح نور و هدایت بی حجابی و بی بند و باری بسوی عفت و عطوفت کار با ارزشی است و از اقدام نیروی انتظامی در تقویت حجاب و رعایت حجب و حیا در جامعه قدر دانی می کنیم.

دیگر خبرها

  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما