Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@08:01:36 GMT

حمله تراکتوری‌ها به سرمربی نامرئی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۳۷۸۸

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در لیگ هجدهم در حالی سومین دیدار خود را برابر استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار کرد که در دو دیدار قبلی تنها 2 تساوی کسب کرده بود و علاوه بر حساسیت ذاتی بازی با استقلال، فشار نتایج نه چندان خوب هم روی تیم سنگینی می‌کرد و در این شرایط شکست سنگین با نتیجه 3-0 برابر آبی‌پوشان برای این تیم و هوادارانش خیلی سنگین و گران تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان هواداران تراکتورسازی در فضای مجازی و صفحه‌های رسمی باشگاه اعتراض خود را به گوش مسئولان رساندند که بخشی از این اعتراضات متوجه رضا مهاجری و عملکرد او در نقل و انتقالات بود.

تراکتورسازی که به دلیل مزایده و واگذاری مدت زیادی را در نقل و انتقالات و آماده‌سازی پیش فصل از دست داد و پس از آن هم زمان زیادی صرف انتخاب سرمربی شد تا سرخپوشان تبریزی از رقبا عقب بمانند. در این شرایط مالک تراکتورسازی مهاجری را به عنوان مدیر تیم فوتبال انتخاب کرد که اوضاع تیم را مدیریت کرده و تیم فصل جدید را ببندد و در این مدت زمان بود که چند بازیکن جذب تراکتورسازی شدند. بازیکنانی از جمله اهل‌شاخه، طیبی، عبدالله‌زاده و... با نظر مهاجری جذب شدند که از جمله نفرات ضعیف تیم در بازی با استقلال بودند.

به هر جهت مهاجری این روزها سیبل نتایج ضعیف تراکتورسازی شده است و هواداران این تیم همچنان توشاک را مورد حمایت قرار می‌دهند و عقیده دارند او قصوری در عملکرد ضعیف تیم ندارد و باید دید این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال رضا مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید با قلبمان بازی کنیم

به گزارش قدس آنلاین،  جواد نکونام، سرمربی استقلال همچنان در ظاهر خود را به قهرمانی تیمش علاقه‌مند نشان نمی‌دهد، اما همه می‌دانند آقای سرمربی تا چه اندازه به دنبال دستیابی به جام قهرمانی است تا شاید نخستین مربی تاریخ باشگاه استقلال در لیگ برتر باشد که موفق شده در اولین سال مربیگری به جام قهرمانی دست یابد. جواد نکونام پس از بازی با شمس آذر قزوین با اینکه از عملکرد خط دفاع تیمش در دقایق پایانی رضایت نداشت، اما بابت تداوم صدرنشینی بسیار خوشحال بود و به شاگردانش حرف‌هایی زد که موجب افزایش روحیه آن‌ها شد. نکونام در صحبت‌های خود با بازیکنان گفت:« هنوز چیزی تمام نشده است. ما ۶ بازی تا پایان لیگ داریم که یکی از دیگری مهم‌تر است. جام حذفی را از دست دادیم و نباید اجازه بدهیم اتفاق بدی درلیگ برتر برای ما رخ دهد. باید در بازی‌های آینده با قلبمان بازی کنیم. آن هواداری که در سرما و گرما به ورزشگاه آمده و شما را تشویق کرده لایق بهترین‌ها است و ما باید برای هوادارنمان تلاش کنیم تا آن‌ها آخر فصل خوشحال باشند و بخندند. ما ۶ بازی سخت پیش رو داریم. هیچ چیزی تمام نشده است و باید تلاش کنیم بهترین اتفاق ممکن برای ما رخ دهد. این همه در صدر بودیم و باید تا آخر بجنگیم تا این موقعیت از دست ما نرود».

نکونام در جریان صحبت با بازیکنان به آن‌ها توصیه کرده در بازی‌های باقیمانده عمیقاً از مصاحبه کردن خودداری کنند مگر زمانی که خبرنگاران در میکسدزون بعد از بازی‌ها حضور دارند. نکونام فقط به بازیکنان این اجازه را داده که در میکسدزون مصاحبه کنند وباید دید آیا بازیکنان توصیه سرمربی را عمل خواهند کرد یا خیر. سرمربی استقلال به حفظ آرامش تیمش تأکید دارد و هیچ بعید نیست تمرینات استقلال در هفته‌های پیش رو به روی تماشاگران باز نباشد واین تصمیم تا پایان لیگ برتر ادامه یابد. این طور که گفته می‌شود نکونام قصد دارد برای مدت ۳۰ تا ۴۰ روز قوانین سفت و سختی را در اردوی تیمش اعمال کند تا مشکل حادی به وجود نیاید.

وی در مورد حمایت تماشاگران هم گفت:«حقیقتاً در این هفته‌های پایانی به تماشاگران و حمایتشان بیشتر از همه روزهای قبل نیاز داریم. ما برای آن‌ها می‌جنگیم و می خواهیم آن‌ها هم ما را تنها نگذارند».

حمیدرضا عرب

دیگر خبرها

  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!
  • ۵ تعویض برای استقلال ممنوع!
  • پاسخ اسرائیل به ایران ضعیف بود | نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم
  • این تعویض‌ها برای استقلال ممنوع!
  • رصد حیات وحش بدون دیده شدن با سپر نامرئی‌کننده 
  • بدشانسی گریبان یک تراکتوری را گرفت (ویدیو)
  • ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو (عکس)