Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، مدیرکل ورزش و جوانان کشور گفت: محمد رضا صادقی وزنه بردار خوش آتیه کردستانی در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ۱۶ و ۱۷ سال کشور در حرکت یکضرب با مهار وزنه ۱۲۴ کیلوگرمی به مدال نقره دست یافت و در مجموع حرکت یکضرب و دوضرب نیز با ۲۷۰ کیلوگرم بر سکوی سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حامد جولایی افزود: در این رقابت‌ها ۸۹ وزنه بردار از ۲۲ استان سراسر کشور به مدت سه روز در مجموعه ورزشی شهید معتمدی تهران به مصاف هم رفتند.
جولایی گفت: تیم کردستان با یک وزنه بردار به سرپرستی و مربیگری دانش باتمانی و علی محمد کمری در این رقابت‌ها شرکت کرد.
در این این پیکارها، محمد رضا صادقی وزنه بردار خوش آتیه کردستانی در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ۱۶ و ۱۷ سال کشور در حرکت یکضرب با مهار وزنه ۱۲۴ کیلوگرمی به مدال نقره دست یافت، در دوضرب با وزنه ۱۴۶ کیلوگرم در جایگاه چهارم قرار گرفت و در مجموع حرکت یکضرب و دوضرب نیز با ۲۷۰ کیلوگرم بر سکوی سوم ایستاد.
در نتیجه تیمی، تیم خوزستان با کسب ۷۱۲ امتیاز، روی سکوی نخست رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان رده سنی ۱۶ و ۱۷ سال کشور ایستاد، مازندران با ۶۸۹ امتیاز دوم شد و تهران با نیز ۶۴۴ امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد.
رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ۱۶ و ۱۷ سال کشور روز‌های ۱۷ تا ۱۹ مردادماه در تهران برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نقره برنز کردستان وزنه بردار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا