Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@22:03:08 GMT

سامان جليلي خواننده تيتراژ «وقتشه» شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۴۴۹۰

سامان جليلي خواننده تيتراژ «وقتشه» شد

خبرگزاري آريا - خواننده آلبوم «چه حال خوبيه» که درماه‌هاي گذشته به دليل بيماري حنجره دوران نقاهت خود را مي‌گذراند با نخستين تيتراژ تصويري خود بار ديگر در تلويزيون حضور پيدا کرد. به گزارش خبرگزاري آريا، سامان جليلي خواننده تيتراژ برنامه «وقتشه» با اجراي کامران تفتي معرفي شد و تا اين خواننده نخستين تيتراژ تصويري خود را که به صورت موزيک ويدئو است، منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترانه اين اثر را مهرزاد اميرخاني سروده است و مصطفي مومني نيز تنظيم کننده اين اثر است که کارگرداني آنرا علي نخعي به تهيه کنندگي محمد قيامتي بر عهده دارد. «وقتشه» يک شوي تلويزيوني است که ازشبکه نسيم با موضوع ترميم روابط خانوادگي و ازدواج آسان روي آنتن مي‌رود.
خواننده تيتراژ قبلي اين برنامه «فريدون آسرايي» بود که اثر اين خواننده توانست در نظرسنجي آخر سال تلويزيون با اختلاف بالا رتبه برتر را از آن خود کند. سامان جليلي در حالي براي تيتراژ اين برنامه انتخاب شده است که اين هنرمند در هفته‌هاي گذشته تک آهنگ «جاده» را منتشر کرده است و به زودي در اواخر مرداد ماه نيز در تهران روي صحنه خواهد رفت.
در ادامه مي توانيد قطعه «خوشبختي» تيتراژ برنامه وقتشه با صداي سامان جليلي را از اينجا و موزيک ويدئوي اين قطعه را از اين قسمت دانلود کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اداره صمت شهرستان سامان گفت:کارگاه غیرمجازتولید چیپس سیب زمینی در شهرستان سامان با هوشیاری بازرسان صمت شناسایی و پلمپ شد.
علیرضا نیکوفر افزود: این کارگاه تولید غیر مجاز مواد غذائی واقع در ناحیه صنعتی شهرستان سامان در شرایط غیر بهداشتی و بدون هر گونه مجوز تولید، سیب سلامت و نشان استاندارد، چیپس سیب زمینی تولید و روانه بازار مصرف کرده است.
وی گفت: با پیگیری و رصد بازرسان اداره صمت شهرستان سامان با همراهی بازرسان شبکه بهداشت در بازدید سرزده این کارگاه شناسایی و پلمپ شد.
نیکوفر گفت: در بازرسی از این کارگاه غیر مجاز ۲۰۰ کیلوگرم چیپس غیربهداشتی توقیف و امحا شد.
وی افزود: مالکان این کارگاه غیرمجاز با جعل برند، محصول غیربهداشتی تولیدی را در سطح بازار توزیع کرده اند.

دیگر خبرها

  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس