Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز (یک شنبه) تفاهم نامه ای بین مجمع خیرین نورافشار با سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر  برای بهره برداری دستگاه های سی تی اسکن بیمارستان نور افشار منعقد شد.

حبیب الله درگاهی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به خرید دستگاه سی تی اسکن به ارزش یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان توسط مجمع خیرین بیمارستان نورافشار گفت: با همکاری خیرین و مشاوران جمعیت هلال احمر و مشورت هایی که با بیمارستان نورافشار صورت گرفت، شاهد بهره برداری دستگاه سی تی اسکن (UPS ) هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگاهی در خصوص برنامه های آتی با مجمع خیرین اظهار کرد: نهایت انصاف در کار خیر قدم برداشتن برای نجات افراد جامعه است.

وی افزود: از دستگاه سی تی اسکن خریداری شده طی چند روز آینده بهره برداری خواهد شد. همچنین به زودی بخش دیالیز و ام آر آی بیمارستان نور افشار نیز راه اندازی می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️نصب دستگاه پت سی تی در بزرگترین بیمارستان استان یزد

ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام کرد: در واپسین روزهای امسال، نصب اولیه دستگاه پیشرفته پت سی تی در بیمارستان شهید صدوقی انجام شد.

دکتر سید کاظم رضوی در این باره گفت: دستگاه پت سی تی یکی از پیشرفته ترین دستگاهها جهت تشخیص و درمان سرطان در دنیاست که با اعتبار ۱.۵ میلیون یورو خریداری شده و انقلابی در این زمینه محسوب می شود.

وی افزود: این دستگاه علاوه بر پت اسکن، مجهز به سی تی اسکن پیشرفته و یکی از دستاوردهای جدید پزشکی-هسته ای در دنیا و کشور ایران است.

رضوی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این دستگاه، نیاز به مراجعه بیماران به استان های تهران و مشهد نیست  و بیماران با تعرفه دولتی می توانند از این خدمت نوین بهره مند شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، معاون درمان استان در پایان اضافه کرد: با پیشرفت روزافزون کشور در زمینه تولید رادیو داروهای جدید توسط دانشمندان داخلی، قابلیت های بسیار زیادی را برای خدمت به مردم شاهد هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان مهاباد به دستگاه انژکتور سی‌تی‌اسکن
  • ۶۰۰ داوطلب و امدادگر ایام نوروز در مرکزی امدادرسانی می کنند
  • اسکان مسافران نوروزی بخشی از سلامت سفر را مهیا می‌کند
  • ۵ کشته در تصادف تریلی با پژو پارس در سیستان و بلوچستان
  • اختصاص دومین دستگاه «سی تی اسکن» به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه
  • اختصاص دومین دستگاه «سی‌تی‌اسکن» به بیمارستان گناوه
  • ️نصب دستگاه پت سی تی در بزرگترین بیمارستان استان یزد
  • مشارکت خانواده نیک اندیش برای تامین ۲ دستگاه آمبولانس
  • آغاز طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌احمر کردستان
  • ترخیص ۲۴۳ دستگاه خودروی امدادی هلال احمر از گمرک بوشهر