Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

ایزد سیف‌الله پور در گفت‌وگویی، در خصوص اینکه بازی بادران و ماشین‌سازی تبریز به علت عدم صدور کارت بازیکنان ماشین‌سازی لغو شد، اظهار داشت: دیروز تیم بادران تمام مدارک‌های لازم را برای ورود به زمین داشت. آماده بازی افتتاحیه با تیم بانی گستر یا ماشین‌سازی تبریز بودیم در واقع هنوز متوجه نشدیم اسم این تیم چه هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی می‌گوید ماشین‌سازی تبریز، یکی می‌گوید بانی گستر. به هر حال قبل از روز بازی جلسه‌ای برگزار کردیم. زمان بازی برای گرم کردن به استادیوم آمدم حتی تلاوت قرآن هم انجام شد، آماده بازی بودیم که در نهایت نماینده فدراسیون و داور بازی این بازی را کنسل کردند.

وی در ادامه گفت: به علت اینکه مسئولین تیم ماشین‌سازی تبریز مدارک لازم و کارت بازی را نداشتند این بازی طبق صورتجلسه‌ای که نماینده فدراسیون فوتبال و داور بازی نوشته بود متوقف شد و طبق ماده ۶۱ کمیته انضباطی اگر یک بازی به علت کوتاهی یک تیم برگزار نشود ۳ بر صفر به نفع تیم دیگری خواهد شد و ۵۰ میلیون تومان هم باشگاهی که مرتکب اشتباه شده جریمه خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد:  بازی باید ۳ بر صفر به نفع ما تمام شود و ما این ۳ امتیاز کامل را کسب کردیم چرا که ما هزینه کردیم، به تبریز رفتیم و آماده بازی بودیم، برای من به شخصه جالب است که چطور مسئولان تیم، کارت بازی را پیگیر نبودند حتی به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ هم ارسال نکردند، ۴۵ دقیقه در زمین بازی معطل ماندیم و منتظر بودیم تا لحظه آخر این مدارک از سوی باشگاه ماشین‌سازی تبریز ارسال شود اما نشد. حتی نماینده فدراسیون فوتبال گوش به زنگ بود، اما طبق قانون از سوی داور بازی به اتمام رسید، مدارک هم نرسید و ما هم برگشتیم. طبق قانون باید این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به نفع ما تمام شود.

سیف‌الله پور در پایان در خصوص شرایط بادران گفت: تیم خوبی داریم مطمئناً این ۳ امتیاز به تیم بادران کمک خواهد کرد که در ادامه شرایط بهتری داشته باشیم، به فکر بازی بعدی باشیم و امیدوارم در ادامه روند خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

 بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

دیگر خبرها

  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • استقلال جریمه مالی شد
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی