Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوان قنبرزاده در گفتگو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره از دست دادن فرصت حضور در بازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد: من در طول این مدت تمام تلاشم را انجام دادم و در کنار آن هم مسئولان فدراسیون تا جایی که می توانستند از لحاظ اردویی برایم چیزی کم نگذاشتند. در مسیر ورزشی ام به این اردوهای برون مرزی و تکنیک هایی که لازم بود دست یافتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است نتیایجی که بدست آوردم چندان باب میلم نبود اما به جای آن دوره هایی را مشاهده کردم که بی شک در آینده می تواند کمک حالم باشد. در هر صورت امیدوارم بتوانم این عملکرد ضعیف را سال آینده در رقابت های قهرمانی آسیا، انتخابی المپیک توکیو و قهرمانی جهان دوحه جبران مافات کنم.

او افزود:  پس از بازگشتم از اردوی روسیه کم کم داشتم به آمادگی لازم می رسیدم و با توجه به این موضوع احتمال این را می دادم که بتوانم با این وضعیت آمادگی ام در بازی های آسیایی جاکارتا به نتیجه خوبی دست یابم چون وضعیت بدنی ام به نحوی بود که می توانستم در اندونزی رکورد خوبی را بر جای بگذارم، ولی به هر حال فدراسیون هم یکی سری چارچوب هایی دارد. اعضای سازمان تیم های ملی تصمیم گرفتند با توجه به نتایجی که در مسابقات مختلف کسب کرده بودم از اعزام  من به جاکارتا خودداری کنند. در هر صورت من به تصمیم گرفته شده احترام می گذارم و تمام تلاشم را می کنم تا در مسابقات بعدی با کسب نتایج آیده آل دوباره رضایت مسئولان را جلب کنم.

به تصمیم گرفته شده از سوی مسئولان فدراسیون دوومیدانی احترام می گذارم

ملی پوش پرش ارتفاع در پاسخ به این سوال که نظرش درباره نفرات اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا چیست، پاسخ داد: احسان حدادی، شاهین مهردلان و حسن تفتیان  تنها کسانی بودند که توانستند با حد نصاب های آیده ال نظر اعضای سازمان تیم های ملی دوومیدانی را برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا بدست آورند و سایر نفرات هم با توجه به آمادگی نسبی و اینکه شانس کسب مدال را داشتند فدراسیون تصمیم گرفت آنها را به اندونزی اعزام کند. برنامه ریزی فدراسیون با اعزام من به روسیه طوری بود که می خواست من با بهترین شرایط ممکن به جاکارتا بروم اما بر خلاف پیش بینی ها این اتفاق رقم نخورد. به شخصه خیلی دوست داشتم در بازی های آسیایی حضور پیدا می کردم و پس از مشخص شدن نتیجه ام عملکردم مورد ارزیابی مسئولان قرار می گرفت. با توجه به اینکه 25 روز تا شروع مسابقاتم باقی مانده بود این احتمال وجود داشت که بتوانم در آنجا نتیجه خوبی بگیرم اما این شانس نصیب من نشد و در هر صورت به تصمیم گرفته شده احترام می گذارم.

دانده مدال نقره بازی های داخل سالن آسیا درباره قطع همکاری فدراسیون با زاگارولکا هم گفت: فعلا برای آینده نمی توان تصمیمی گرفت و منتظرم تا ببینم در آینده شرایط چگونه پیش می رود. معتقدم در طول حضور چند ماهه ام در روسیه نکات زیادی را آموختم و شکی ندارم که در آینده این موارد می تواند گره گشای من در مسابقات بزرگ تر شود و چنانچه لیاقت این را داشته باشم می توانم مدال هایی بهتر از بازی های آسیایی را به ویترین افتخاراتم اضافه کنم.

قنبرزاده در مورد اینکه آیا با این رکوردهای ضعیف احتمال جذب مربی خارجی برای او وجود دارد یا خیر، پاسخ داد: اصلأ در شرایط فعلی نمی توان با قاطعیت در مورد این مسئله صحبت کرد. تنها برنامه من اینست که تمریناتم را پیگیری کنم و بتوانم در کنار آن یک رکورد خوب را ثبت کنم تا دوباره نظر موافق اعضای سازمان تیم های ملی دوومیدانی را نسبت به خودم بدست بیاورم. امیدوارم آن نکاتی را که آموختم بتوانم در نتیجه هم بیاورم و پس از آن مشخص می شود در بلند مدت چگونه باید عمل کنم.

او درباره اینکه با شرایط فعلی دوومیدانی امکان کسب چند مدال در بازی های آسیایی جاکارتا وجود دارد، بیان کرد: از صمیم قلب امیدوارم بهترین نتایج ممکن برای تمام ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی رقم بخورد چرا که در کنار سعی و تلاش فراوان هزینه های گزافی هم از طرف فدراسیون برای آنان صورت گرفته تا بتوانند به بهترین شکل ممکن مهیای حضور در جاکارتا شوند. دوست دارم در بازی های آسیایی پنج مدال کسب کنیم تا از این طریق هم خستگی فدراسیون در برود و دل ورزشکاران شاد شود.

از کیهانی و شایان در خواست کردم با وجود رکورد ضعیف من را به جاکارتا اعزام کنند

ملی پوش پرش ارتفاع در پایان درخصوص اینکه آیا از مسئولان فدراسیون بابت اعزام نشدن به بازی های آسیایی گله مند است یا خیر، اظهار داشت: خیر به هیچ وجه بابت این موضوع از مسئولان فدراسیون گله مند نیستم. هر چند که با وجود علاقه فراوان به حضور در بازی های آسیایی جاکارتا اما این فرصت نصیبم نشد تا در آنجا توانایی هایم را به اثبات برسانم. حتی پیش از مشخص شدن نفرات اعزامی بارها از مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی و حسین شایان مسئول کمیته پرش ها درخواست کردم چنانچه امکان پذیر است یک فرصت دوباره در اختیارم قرار بدهند و من را به اندونزی بفرستند تا در آنجا برای کسب مدال تلاش کنم که این پیشنهادم متاسفانه مورد قبول آنان واقع نشد. جا دارد از مسئولان فدراسیون بابت حمایت های لازم در طول این مدت کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

بیشتر بخوانید:

قطع همکاری فدراسیون دوومیدانی با «یوگنی زاگارولکا»

قنبرزاده: توانایی کسب مدال در جاکارتا را دارم/ کلاس کاری دوومیدانی با حضور مربیان خارجی بالاتر رفته است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان

طرفداری| باشگاه پرسپولیس به موضوع اظهارات عجیب هوادار سپاهان ورود می‌کند.

بازی پرحاشیه پرسپولیس و سپاهان بدون گل تمام شد اما حاشیه‌های این بازی تمام‌شدنی نیست. در فیلمی که از یک هوادار سپاهان منتشر شده او اظهارات عجیب و خلاف شانی را مطرح می‌کند که واکنش شدید هواداران پرسپولیس را در پی داشته است.

به نقل از فارس، باشگاه پرسپولیس قصد دارد از این هوادار شکایت کند تا بعد از شکایت از باشگاه سپاهان، این دومین شکایت از روی سکوهای این تیم اصفهانی باشد. در بازی شب گذشته و به دلیل پرتاب اشیا، چند هوادار خانم مصدوم شدند که حتی کار یکی از آنها به بیمارستان کشید.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد