Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@12:11:18 GMT

واکنش همراه اول به فروش میلیونی سیم‌کارت‌

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۵۰۳۲

واکنش همراه اول به فروش میلیونی سیم‌کارت‌

در پی انتشار انتقاد یکی از مخاطبان اقتصادآنلاین به نرخ‌های بالای فروش سیم‌کارت‌های همراه اول در سایت رسمی این شرکت، همراه اول اعلام کرد؛ فروش شماره‌های رُند با مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صورت گرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مدیرکل ارتباطات همراه اول در توضیحات خود آورده است؛ " نظر به درج مطلبی با موضوع «فروش میلیونی سیم کارت‌های همراه اول در سامانه حراج» به اطلاع می‌رساند؛ فروش شماره‌های رُند براساس مجوزهای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده و از روش حراج انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه فرایندهای این حراج بصورت آنلاین و قابل مشاهده برای همگان است و هیچ نکنه مبهم و پشت پرده‌ای در آن وجود ندارد. قیمت‌گذاری شماره‌ها نیز براساس نظر کمیته تخصصی از بخش‌های مرتبط با امر و براساس وضیعت فروش و تقاضا انجام می‌شود. همچنین جهت اطلاع، نمونه شماره‌های واگذار شده در این حراج، در حراج‌های قبلی هم وجود داشته و رنج قیمتی نسبت به سایر حراج‌ها تغییر نکرده است."

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیم کارت همراه اول سیمکارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!

به گزارش "ورزش سه"، او که در دقیقه ۸۲ در صحنه‌ای با برایان دابو، بازیکن کنگویی سپاهان رخ به رخ شده بود، دست خود را روی صورت وی گذاشت و با هل دادن دابو کارت قرمز را به جان خرید. این در حالی بود که او ضربه‌ای به دابو وارد نکرده و تنها به هل دادن اقدام کرده بود.

وقتی داور مسابقه کارت قرمز را از جیب خود بیرون آورد عالیشاه، مخالفت جدی با او کرد و حتی قصد نداشت از زمین مسابقه بیرون برود. البته او دقایقی قبل‌تر با یک تنه عجیب سیاوش یزدانی را بدون توپ نقش بر زمین کرده بود و کلاً در طول مسابقه عصبی به نظر می‌رسید.

ویدئو: 331622

شاید شوق پرسپولیس برای گرفتن صدر جدول از استقلال بود که عالیشاه را این‌چنین عصبانی کرده بود به خصوص که آنها در طول مسابقه چند فرصت خوب را برای گلزنی از دست دادند.

عالیشاه که با با وجود مصدومیت خود را به مسابقه رسانده بود از مهمترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل محسوب می‌شود و غیبت او در مسابقه بعدی نیز به ضرر سرخ‌ها خواهد بود. این تصاویر واکنش عالیشاه را به تصمیم داور مسابقه، بیژن حیدری نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ