Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-29@06:18:37 GMT

جزئیات عدم برگزاری بازی تیم‌های ماشین‌سازی و بادران

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۵۱۶۲

جزئیات عدم برگزاری بازی تیم‌های ماشین‌سازی و بادران

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: انتقال تیم ماشین‌سازی تبریز به ارومیه دلیل عدم برگزاری بازی با بادران بود.

حسین خطیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به بازی روز گذشته این تیم با بادران تهران و اینکه داور بازی اجازه برگزاری این دیدار را نداد، اظهار کرد: روز گذشته بازیکنان دو تیم در زمین بازی حضور پیدا کردند اما داور بازی اجازه نداد تا این دیدار برگزار شود و دلیل آن هم این بود که به دلیل انتقال تیم ماشین‌سازی به ارومیه کارهای اداری این انتقال به صورت نهایی انجام نشد و مجوزهای لازم برای برگزاری بازی صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: البته نامه انتقال تیم به فدراسیون فوتبال هم رسیده بود، اما در دقیقه 90 اعلام کردند که بازی برگزار نمی‌‌شود و به احتمال فراوان سه‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با بیان اینکه اسم ماشین‌سازی تبریز به بانی گستر فولاد تغییر نام یافته است، عنوان کرد: بازی‌های تیم ما از این پس در ارومیه برگزار می‌شود و دیگر تیم تبریزی محسوب نمی‌شویم.

خطیبی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا تیمش پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد؟ افزود: متأسفانه تغییرات مدیریتی به تیم ضربه زد، اما با این حال تیم خوبی داریم و برای قرار گرفتن در جمع پنج تیم اول جدول تلاش می‌کنیم.

وی افزود: 70 درصد تیم را بسته‌ایم و در صورتی که در ارومیه هم بازیکنان خوبی باشد جذب خواهیم کرد، در غیر اینصورت با بازیکنان فعلی ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در پایان در خصوص دلالی و مافیا در لیگ دسته اول نیز گفت: دلالی و مافیا در لیگ دسته اول هست، اما اجازه نمی‌دهیم بازیکنان وارد این مسائل شوند.

انتهای پیام/4051

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع‌های تجاری محدوده مرکزی شهر تبریز ایمن سازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین منیری فر شهردار منطقه ۸ ضمن اعلام خبر فوق افزود: متأسفانه طبق بررسی‌های انجام یافته، وضعیت ایمنی و مقاومت پاساژها و اماکن عمومی قدیم الاحداث در محدوده مرکزی شهر، مناسب نبوده و نیازمند نوسازی و مقاوم سازی هستند.

وی افزود: در راستای اطلاع رسانی به پاساژهای خطر آفرین از نظر ایمنی و سازه‌ای، عوامل مدیریت بحران شهرداری منطقه ۸ طی ماه‌های اخیر، اقدام به صدور اخطاریه به کلیه مراکز پرخطر کردند تا هیأت امنا این مراکز اقدام به ایمن‌سازی ساختمان‌هایشان کنند.

منیری فر تصریح کرد: پیرو این اقدامات، عملیات ایمن سازی پاساژهای کاروس و ۱۱۰ با همکاری شهرداری منطقه ۸، طی روزهای اخیر آغاز شده و در آینده نزدیک در سایر اماکن نا ایمن تداوم خواهد یافت.

کد خبر 6064424

دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای بازی حساس فصل
  • مجتمع‌های تجاری محدوده مرکزی شهر تبریز ایمن سازی می‌شوند
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • قلعه نویی: از فیفا و AFC برای اجازه برگزاری بازی در این زمین تعجب می‌کنم/ باز هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟