Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@20:13:44 GMT

اصحاب رسانه تربیت اقتصادی را بین آحاد مردم ترویج دهند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۵۳۶۷

اصحاب رسانه تربیت اقتصادی را بین آحاد مردم ترویج دهند

کرمان - ایرنا -استاندار پیشین کرمان با تاکید براینکه در شرایط کنونی اولویت نخست رسانه ها باید رویکرد امید بخشی در جامعه باشد ، گفت: اصحاب رسانه می تواند تربیت اقتصادی را میان آحاد مردم نیز ترویج دهند.

به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در همایش بزرگداشت روز خبرنگار در دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، با گرامیداشت روز خبرنگار و یاد و خاطر شهدای خبرنگار با اشاره به امید بخشی در بین آحاد جامعه اظهار داشت: کشور و استان کرمان در شرایط سخت کنونی نیازمند به امید و نشاط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کسانی که در خارج و داخل نسبت به این نظام بی تفاوت هستند دست به دست هم داده اند تا با رواج ناامیدی ، نگاه مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.
استاندار پیشین کرمان با اشاره به اینکه امروز شبکه های اجتماعی افکار مردم را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: بیش از 61 میلیون ایرانی از شبکه های مجازی استفاده می کنند که ایرانیان بیشترین حضور را در این فضا در دنیا به خود اختصاص دادند.
رزم حسینی تاکید کرد: مخالف شبکه های مجازی نیستم اما این فضا سبب شده مردم را نسبت به مسئولان نظام بدبین کنند
و دشمنان در صدد هستند تا سرمایه اجتماعی را بسوزاند و اعتمادی ملی را از بین ببرند.
استاندار پیشین کرمان یادآور شد: اگر دهه اول انقلاب کسانی می خواستند کار ضد انقلابی انجام دهند باید هزینه های زیادی می پرداختند اما امروز این چنین نیست.
رزم حسینی با اشاره به یادآوری دوران جنگ و مشکلات و سختی‌ های آن زمان، افزود: تکنولوژی‌ ها و کارخانه‌ هایی که امروز در این کشور وجود دارند در دوران جنگ آنها را نداشتیم یا اینکه ظرفیت تولید آنها بسیار کم بود، اما اعتماد بین مردم و مسئولان وجود داشت.
رزم ‌حسینی با طرح این سئوال مبنی بر اینکه چرا امروز برخی ها ناامیدی را به جامعه تزریق می ‌کنند، تصریح کرد: همه ما در یک کشتی نشسته ایم و تصور نکنید با تخریب افراد، ناجی داریم؛ کشورهای عراق، لبنان، سوریه ، افغانستان و پاکستان و غیره تابلوهای روشن ما هستند چرا برخی رسانه ‌ها خبر کذب را منتشر می کنند؟.
وی تاکید کرد: با وجود همه مشکلاتی که وجود دارند اما نباید خدمات این نظام را زیر سءوال برد.
استاندار پیشین کرمان با اشاره به اینکه سبک اقتصاد مقاومتی در استان کرمان در حد ایده بود نه شعار گفت: این الگو در سطح استان کرمان عملیاتی شد و امروز معین های اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه گنج اعتماد عمومی مردم محروم این شهرستان را جلب کرده و صندوق های خرد روستایی تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه باید مدیریت توسعه گرا داشته باشیم ، گفت: اصحاب رسانه تربیت اقتصادی را بین آحاد مردم ترویج دهند.
وی با اشاره به اینکه آیا اقدام اخیر یک خبرگزاری کاری غیر اخلاقی بود ، گفت: خودم را وقف آبادانی استان کردم اما این پست را واجب و عینی برای خود نمی دانستم ولی متاسفانه امروز اصل را بر اتهام گذاشته ایم باید بدانیم که سیلی که راه افتاده است دامن همه را خواهد گرفت.
9895/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خبرنگار كرمان استاندار كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند

سعید شیرینی موسس شرکت پیشکسوتان در گفتگویی اختصاصی‌ با خبرنگار خبرآنلاین گفت: از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال های اخیر همواره بر رشد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی جوانان تاکیدی ویژه داشته اند؛ مجموعه شرکت تعاونی پیشکسوتان کهن همراه با پیشکسوتان عرصه ورزش کشور برای محرومیت زدایی و ایجاد فضای اشتغال جوانان، و ادای دین خویش به مردم عزیز ایران آستین همت را بالا زده و پای گود آمده و مجموعه عظیم ماهلند را که ابر پروژه است، بنا نهاده ؛ طبعا برای این امر کجا بهتر از خوزستان زر خیز که مردمانی نجیب، خونگرم و دوست داشتنی دارد؟ غیرت مردانی که در دوران دفاع مقدس، دلیرانه مقابل دشمن مقاومت کردند تا یک وجب از خاک این سرزمین به دست بیگانگان نیفتد اما این عناصر سر سپرده و خود فروخته هر جا که قطار پیشرفت انقلاب اسلامی را در حرکت می بینند، برای خوش رقصی مقابل دشمنان جمهوری اسلامی به آن سنگ پرانی می‌کنند.


وی افزود: دشمنان با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند در مسیر هموار انقلاب اسلامی سنگ اندازی کنند اما نمی دانند سنگ اندازی برای اعمال ضربات اقتصادی به ایران موجب رشد و شکوفایی سازمانی، فکری، اجرایی و عملیاتی هم در بدنه مردم و اجتماع و هم در ساختارهای سازمانی و قوانین و قواعد موجود در کشور خواهد شد.


مدیر اقتصادی شرکت ادامه داد و گفت: قطعا مردم فهیم ایران اسلامی عزیزمان و به ویژه ماهشهر هم از ماهیت این پروژه مطلع هستند و هم با چهره های سرمایه گذار که افتخار آفرینان این کشور هستند،آشنایند. این جنگ نرم رسانه ای قطعا بر مردم فهیم ایران تاثیری نداشته و نخواهد داشت، در این شرایط مسوولان هم باید کمر همت ببندند و شرایط تسهیل در رفع مشکلات و حرکت در مسیر تولید، اشتغال و ارایه خدمات به مردم را احیا و در این مسیر حرکت کنند.

وی اظهار داشت:اکنون که به واسطه فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم باید از طرح هایی همچون این پروژه در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت کنیم و دشمن از این موضوع ناراحت است و با چنین اقدامی دست به تخریب سرمایه‌گذاران این پروژه می زند تا مقابل یکی از حرکت های ارزشمند و رشد کشورمان سنگ اندازی کنند.

وی در پایان گفت: مخالفان نظام و دشمنان پیشرفت مردم ایران در صدد خرابی پروژه های منحصر به فرد و پروژه هایی با آینده درخشان در ایران و منطقه هستند، مخصوصا پروژه هایی که باعث محرومیت زدایی است و باعث افزایش رضایتمندی مردم از امکانات خواهد شد. این دشمنان با هر وسیله ای به دنبال خراب کردن و از بین بردن دستاورد های خوب و موثر در منطقه، با روش های بسیار خاص هستند. از جمله مواردی حتی بوده در داخل کشور اتفاق افتاده که این افراد قطعا از دشمنان پیشرفت ایران خط گرفته بودند و اقداماتی انجام دادند که با ورود به موقع و هوشیاری مسوولین طراز اول استان خوزستان و شهر ماهشهر ، این توطئه ها نقش برآب شد اما متاسفانه عملکرد این افراد به گونه ای است که در برخی جاها نفوذ کرده اند اما با لطف الهی، این توطئه ها یکی یکی خنثی خواهد شد و ما همچنان با عهدی که با خود و خدای خود بسته ایم پایبندیم و مطمئن هستیم که با مشارکت خود مردم نمونه و بی نظیر استان خوزستان و علی الخصوص شهر ماهشهر که الحق و الانصاف یکی از بهترین مردمان کشور عزیزمان می باشند این اتفاق بزرگ را رقم خواهیم زد؛ ان شا الله

خبرنگار:مهدی حساکره

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901316

دیگر خبرها

  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند