Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روزنامه قدس و خبرگزاری قدس آنلاین را از مجموعه‌های خبری و پیشتاز در آگاهی بخشی به جامعه خواند و تصریح کرد: قدس‌آنلاین یکی از خبرگزاری‌های بسیار فعال و دقیق است که اخبار را با سرعت، صحت و دقت منتشر نموده واین خبرگزاری مخاطبان زیادی را در استان چهارمحال و بختیاری جذب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، جواد کارگران دهکردی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علی امینی کارشناس مسؤول مطبوعات استان و سید فیروز صفوی مدیریت روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر روز یکشنبه با حضور در موسسه فرهنگی قدس ضمن دیدار و گفت‌وگو با فعالان رسانه‌ای این مجموعه از زحمات و تلاش شبانه روزی مؤسسه فرهنگی قدس تقدیر شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این دیدار ضمن تجلیل از فعالان خبری و رسانه‌ای تاکید کرد: شغل خبرنگاری شغلی سخت و هیجان انگیز است که باعث آگاهی ، رشد و نشاط در جامعه می‌شود.

کارگران با اشاره به اینکه تلاش می‌شود از زحمات و خبررسانی اصحاب رسانه به خوبی تجلیل شود و جایگاه این عزیزان در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روزنامه قدس و خبرگزاری قدس‌آنلاین را از مجموعه‌های خبری و پیشتاز در آگاهی بخشی به جامعه خواند و تصریح کرد: قدس‌آنلاین یکی از خبرگزاری‌های بسیار فعال و دقیق است که اخبار را با سرعت، صحت و دقت منتشر نموده واین خبرگزاری مخاطبان زیادی را در استان چهارمحال و بختیاری جذب نموده است.

در ادامه سرپرست مؤسسه فرهنگی قدس با تشکر از حضور مدیر کل و مسؤولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مشکلات صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان اشاره کرد و افزود: تجلیل از خبرنگاران و برگزاری مراسم جشن و تکریم خبرنگاران حرکتی خوب و ارزشمند است اما کافی نیست.

سعید بیاتی اشکفتکی تاکید کرد: باید در نشستی با استاندار و اعضای شورای اداری استان و تمامی مدیران مرتبط  خبرنگاران و فعالان رسانه ای به بیان مشکلات ، دغدغه ها و نگرانی های خود بپردازند و مدیران تلاش نمایند در جهت رفع مشکلات صنفی و مرتبط با خبرنگاران اقدامات ارزنده و مفیدی بعمل آورند.

بیاتی اشکفتکی در پایان، ضمن تشکر مجدد از مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل این نهاد خواستار ساماندهی و انسجام بخشی به خبرنگاران و خانه مطبوعات استان شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» هیمنه دروغین رژیم غاصب صهیونیستی را فرو ریخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، علی اصغر دریایی امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در یکصدو بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: عملیات غرور آفرین و تنبیهی «وعده صادق» هیمنه دروغین رژیم غاصب صهیونیستی را فرو ریخت.

وی با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و راه‌های تحقق آن، افزود: در تحقق شعار سال و برداشتن موانع تحقق شعار سال فعالیت و برنامه‌ریزی فرهنگی در میان مردم از اهمیت خاصی برخوردار است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی اضافه کرد: تفاوت ماهوی مابین اقتصاد اسلامی و اقتصاد سرمایه‌داری وجود دارد که هدف از شکوفایی و رشد و توسعه اقتصادی با دیدگاه‌های رهبری مبنی بر استقرار اقتصاد اسلامی و تحقق عدالت فرهنگی با مشارکت مردم است.

دریایی اضافه کرد: در تحقق شعار سال امید آفرینی و تبیین مقولات امیدآفرین و توجه به مبحث رسانه که در حال حاضر تحت امپراطوری رسانه غرب است به صورت علمی مدنظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اتحاد اجتماعی با شکل دهی حلقه‌های میانی و توجه و اهتمام به اعتماد عمومی در سطح جامعه تقویت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: بارش برنامه‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی در سال گذشته و به بار نشستن پروژه‌های عمرانی عرصه فرهنگ و هنر از جمله پلاتوهای نمایش و نگارخانه هنر سنندج و هنرستان دخترانه هنرهای زیبا از جمله مهمترین رویدادهای عرصه فرهنگ و هنر و رسانه بوده است.

شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان نیز گفت: به منظور تبیین ارزش‌ها و مسائل روز، شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود.

وی با اشاره به وجود ۵۵ هزار کارمند و خیل عظیمی از جامعه دانشگاهی و دانش آموزی در استان، این مسئله را ظرفیت بزرگی برای جهاد تبیین و فرهنگ‌سازی رعایت حجاب دانست و خاطرنشان کرد: تبیین کلام اهل بیت (ع) در رابطه با حجاب و معنویت باید بیان شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید برای اتفاقات فرهنگی در استان به خرد و عقل جمعی برسیم و تصمیمات فردی گرفته نشود، گرچه مخالف برگزاری جشنواره‌ها نیستیم اما باید چارچوب‌ها نیز حفظ شود.

کد خبر 745723

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت
  • بلیط کنسرت ارزان می‌شود
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • بلیط کنسرت‌ ارزان می‌شود
  • با عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی فروریخت
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم