Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@06:22:44 GMT

انتخاب تیتر قدس در جشنواره مطبوعات مازندران

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۵۶۸۸

انتخاب تیتر قدس در جشنواره مطبوعات مازندران

ساری- خبرنگار روزنامه قدس برای هفتمین دوره متوالی با کسب رتبه در بخش تیتر در آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی مازندران تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در آیین اختتامیه این جشنواره که بعدازظهرشنبه در شهرستان نور برگزار شد، حسین احمدی توانست رتبه دوم بخش تیتر را کسب و تندیس جشنواره به همراه لوح تقدیر را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین احمدی با تیترهای «سلامت در خزر دست و پا می زند؛ مرگ شنا»، «مرال ها در البرز عاشقی می کنند؛ رزم و بقا در جنگل های هیرکانی» و «پروژه های نیمه تمام در ورزش مازندران بیداد می کند؛ ۲۰ سال در حسرت روبان قرمز» در جشنواره شرکت و این رتبه را از آن خود کرد.

آثار ارسالی به جشنواره مطبوعات مازندران همانند سال های گذشته در مرکز مطالعات رسانه تهران داوری و آثار برتر در زمینه های سرمقاله ، یادداشت ، گزارش خبری وتحلیلی، مقاله ، تیتر، خبر، مصاحبه، عکس خبری، عکس غیرخبری،‌ عکس خبری مجموعه، طنز اجتماعی، طراحی و صفحه آرایی و شعار ویژه سال تجلیل شدند.

گفتنی است: حسین احمدی خبرنگار روزنامه قدس طی دو دهه روزنامه نگاری موفق شد جوایز مطبوعاتی مختلفی را در سطح ملی و استانی کسب کند که مهمترین آنها کسب ۶ رتبه کشوری و ۱۶ رتبه استانی است.

احمدی رتبه دوم «هفدهمین جشنواره مطبوعات کشور»، رتبه اول «جشنواره منابع طبیعی و رسانه کشور»، رتبه اول « جشنواره ایثار و شهادت کشور» رتبه سوم «جشنواره زن و رسانه کشور»، رتبه سوم «جشنواره آیات کشور» و رتبه اول «جشنواره نشان ایثار وزارت ارشاد» را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تیتر جشنواره جشنواره مطبوعات جشنواره مطبوعات مازندران حسین احمدی خانه مطبوعات مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت

گیشه روزنامه بازار پادکست بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پادکست خبری پایگاه تحلیلی_ خبری بازارنیوز امروز، سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: گیشه روزنامه ، گیشه روزنامه بازارپادکست ، گیشه روزنامه‌های اقتصادی ، تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9r

دیگر خبرها

  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان