Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه رشت پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج طلاب سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن پیوسته در تلاش است تا اسلام را منزوی و محدود کند اظهار کرد: همیشه بیشترین تمرکز دولت و حکومت‌ها مقابله با تهدیدات خارجی و برداشتن موانع ایجادشده از سوی دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی با اشاره به امامت امام جواد علیه‌السلام در سن هشت‌سالگی در اوج تهدید آفرینی از سوی معاویه افزود: بخش عظیمی از وقت و تمرکز امام جواد علیه‌السلام صرف پاسخ به شبهات می‌شد تا جایی که پاسخ‌های امام جامع و بهت برانگیز بود.

وی با بیان اینکه برخی از وقت طلاب و مسئولان باید صرف پاسخ به شبهات شود گفت: مسئولان سپاه ازجمله طلاب باید قبل از اینکه شبهات به سراغشان بیایند پاسخی برای رفع شبهات داشته باشند.

امام‌جمعه رشت بر لزوم جریان سازی، هدایت‌گری و رصد گری تأکید کرد و افزود: طلاب و مسئولان عقیدتی باید همچون امام جواد علیه‌السلام شبهات را رصد کنند و با جریان سازی و هدایت‌گری در ترویج اسلام تلاش کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این آیین تکریم و معارفه قشر بسیج طلاب را بسیار حائز اهمیت برشمرد و اظهار کرد: قشر طلاب و دانشجویان در نظام جمهوری اسلامی ریل‌گذار مبانی اسلام و موتور محرکه انقلاب اسلامی هستند.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به نقش طلاب در دوران دفاع مقدس افزود: نقش روحانیت در ابعاد نظامی جبهه‌های حق علیه باطل شهره عام و خاص است و بالباس رزم و عمامه در جنگ حضور فعالانه داشتند.

وی با بیان اینکه امروزه جامعه نیازمند طلاب جوان و خلاق است گفت: جامعه کنونی با توجه به تهاجم فرهنگی نیازمند طلاب و روحانیونی است که درنبرد فرهنگی بر دشمنان غالب شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این آیین تکریم و معارفه لحظه شناسی را یکی از تأکیدات و سفارشات امام جواد علیه‌السلام دانست و اظهار کرد: موقعیتی که در تهدیدات وجود دارد متأسفانه از سوی برخی از داخلی‌ها نادیده گرفته می‌شود درحالی‌که این تهدیدات فرصت بزرگی را ایجاد می‌کند که اتحاد، صلابت و اقتدار از نمونه آن‌ها است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری با اشاره ایجاد جنگ‌های نیابتی در منطقه و شکست در آن‌ها افزود: دشمنان اسلام و ایران اکنون و پس از شکست در جنگ نیابتی جنگ رودرواسی را در پیش‌گرفته‌اند و اتاق فکر آن خزانه‌داری آمریکا است.

وی با تأکید بر اینکه امروزه خبری از جنگ نیابتی اقتصادی نیست بلکه آمریکا عملاً و مستقیم وارد پیکار با ملت و دولت ایران شده گفت: به گفته سردار سلیمانی نه دولت بلکه سپاه قدس برایشان کافیست و به گفته سردار سلامی نیروهای مقاومت در منطقه حساب دشمنان را خواهند رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کسی اگر از جریان ولایت‌فقیه و انقلابی فاصله بگیرد منحرف است خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان نیازمند انسجام بیشتر حزب اله و اطلاعت پذیری از ولی‌فقیه راداریم که روحانیت در آن پیش‌قدم هستند.

به گزارش بسیج، در این آیین از زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجبعلی بابایی در بسیج طلاب تکریم و حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی قنبر خواه به‌عنوان مسئول جدید بسیج طلاب معرفی شد.

 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران

آفتاب‌‌نیوز :

این وزارتخانه، با تکرار برخی مواضع بی‌اساس مدعی شده است که این تحریمها گام دیگری در کارزار هماهنگ برای برهم زدن امور مالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت آن از گروه‌های نیابتی از جمله انصارالله است.

این افراد، نهادها و نفتکش‌ها در کشورهای لیبریا، هند، ویتنام، لبنان و کویت مستقر یا ثبت شده‌اند.

وزارت خزانه‌‌داری آمریکا همچنین مدعی شده است که تحریم‌های جدید، ششمین دور تحریم‌ها از دسامبر ۲۰۲۳علیه «شبکه تسهیل‌کننده مالی حوثی‌ها» به نام «سعد الجمال» محسوب می‌شود. 

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • در خانه‌های خلاق و نوآوری چه می‌گذرد؟
  • شیخ نبیل قاووق: آمریکا شریک جنایت‌ها در غزه است
  • امام حسن مجتبی(ع) با اقتدار در برابر معاویه ایستاد و مقابله کرد
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است
  • تداوم طولانی‌مدتِ نرخ دو رقمی تورم باورهای جامعه را تغییر داد | چرخش و لغو ۴۰۰۰ تحریم، سرگیجه‌آور است | برای حفظ وضع موجود به راهبرد ماهانه روی آورده‌اند | چالش بزرگ کنونی کشور چیست؟