Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@16:35:38 GMT

افشاگری بزرگ "تتلو"؟!

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۵۸۷۰

افشاگری بزرگ 'تتلو'؟!

فرارو- امیر تتلو خواننده جنجالی رپ روز گذشته با انتشار ویدئویی وعده افشاگری داد. او در این ویدئو اعلام کرد که حقاقی دارد که گفتنش در ایران می‌توانست کار او را به زندان بکشاند. او تاکید کرده است که منتظر است شرایطی ایجاد شود که بتواند این حقایق را افشا کند. تتلو با شکل و شمایل جدید با انتشار این ویدئو تهدید به افشاگری کرد
به گزارش فرارو، تتلو در این ویدئو گفت: «در یک مصاحبه خوب، حقایق را درباره دولت جمهوری اسلامی، آقای رئیسی و تیمش که در حق من نامردی کرده اند به شما می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» او تاکید کرد "من بالاخره حقیقت را می‌گویم. "   امیرحسین مقصودلو، معروف به امیر تتلو متولد سال ۱۳۶۲ در تهران یکی از خوانندگان رپ فارسی است، که زندگی شخصی و حرفه ای اش مملو از حاشیه است. او در اینستاگرام چهار میلیون فالوئر دارد.
انتشار ویدئو جدید از او در حالی صورت می‌گیرد که تتلو در خارج از ایران و در کشور ترکیه به سر می‌برد. او اخیرا در برگزاری کنسرت خود در ترکیه که تبلیغات و هزینه‌هایی زیادی برای آن صورت گرفته بود شکست خورد و این شکست حاشیه‌های فراوانی برای او ایجاد کرد.
کنسرت تتلو که قرار بود ۸ شهریور در استانبول برگزار شود به دلایلی عجیب لغو شد.
او از چند روز گذشته در صفحه شخصی خود  با استفاده از الفاظی رکیک دلیل لغو کنسرت را محل استقرار نامناسب و وجود پشه در بالکن عنوان کرده بود که برای مخاطبان کمی غیر قابل باور بود تا جایی که کیان محمدی‌ها تهیه کننده این برنامه نسبت به آن واکنش نشان داد.
کیان محمدی‌ها تمام هزینه‌های انجام شده برای این کنسرت را با ذکر جزییات بیان و دلیل لغو کنسرت را نفروختن بلیت عنوان کرد. فروش تنها ۲۷۶ بلیت با وجود هزینه‌های گزاف تبلیغاتی، نشان داد این کنسرت برگزار شدنش هیچ توجیهی ندارد.
چند هفته پیش نیز، پس از جنجال پیش آمده برای "مائده هژبری" دختری که در اینستاگرام ویدئو‌های رقص خود را منتشر می‌کرد، تتلو با انتشار تصویری از خود و هژبری مدعی شد "شاید روز کنسرت هم بهتون افتخار داد و براتون یکم از هنرش و اجرا کرد روی استیج. "
پس از انتشار این پست اینستاگرامی توسط تتلو این گمانه در فضای مجازی مطرح شد که تتلو با مائده هژبری کنسرت مشترک در استانبول برگزار خواهد کرد.
اما پس از آن هژبری در تویتر ادعای تتلو را رد کرد. او از تتلو با توصیف "خواننده مجهول الحال" یاد کرد و نوشت که عکس منتشر شده از سوی تتلو قدیمی بوده و با پیگیری خانواده اش از صفحه این خواننده زیر زمینی حذف شده است.
هژبری تاکید کرد که تتلو "با سوء استفاده از شرایط فعلی قصد دارد تبلیغ کنسرتش را کند." بیشتر بخوانید: فاز تازه در پرونده مائده هژبری

خروج تتلو از کشور، تلاش برای برگزاری کنسرت و حواشی پیش آمده پیرامون رابطه او با مائده هژبری این گمانه زنی را تقویت کرده که چرخش تازه‌ای در امیر تتلو رخ داده است. برخی معتقدند او از مسیر دو سال اخیر خود عقب گرد کرده و به تتلوِ اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود، به عنوان یک خواننده موسیقی زیرزمینی بازگشته است.
شکل و شمایل تتلو در ویدئویی که اخیرا منتشر کرده است این گمانه زنی را تقویت می‌کند.
امیر تتلو در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته از ابراهیم رئیسی نامزد مورد حمایت اصولگرایان حمایت کرد. تتلو در اقدامی بی سابقه و عجیب دو روز پیش از انتخابات با رئیسی دیدار کرد. دیداری که به عنوان یکی از شگفتی‌های انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ شناخته می‌شود.
دیدار تتلو با رئیسی پیش از انتخابات ریاست جمهوری
در این دیدار امیر تتلو نام مادر، قلب و کلید خالکوبی دست‌هایش را به رئیسی نشان داد و رئیسی هم از آهنگ امام رضای او تشکر کرد.
پس از شکست رئیسی در انتخابات امیر تتلو همچنان در مدار حمایت از رئیسی و اصولگرایان قرار داشت. او در اظهار نظر‌های عجیب خود علیه حامیان جریان مقابل اصولگرایان اظهار نظر می‌کرد. اظهار نظر‌هایی که به عقیده بسیاری "غیر عادی" تفسیر می‌شد.
در ماجرای آتنا اصلانی دختر بچه هفت ساله‌ای که در پارس آباد مورد تجاوز و قتل قرار گرفته بود، تتلو موضع عجیبی گرفت که با شکایت خانواده آتنا هم همراه بود. تتلو، تقصیر کشته شدن آتنا اصلانی را نیز به گردن پدر و مادر این دختربچه و "بی حجابی" او انداخته بود.
تتلو همچنین در همایش خبرگزاری فارس که با حضور عزت الله ضرغامی و حمید رسایی برگزار شد، از سوی این خبرگزاری مورد تقدیر قرار گرفت. این تقدیر خبرگزاری فارس از تتلو نیز حاشیه ساز شد. تقدیر خبرگزاری فارس از تتلو
امیر تتلو پیش از انتخابات ریاست جمهوری و در سال ۹۵ با اتهام "تشویق جوانان به فساد و فحشا" روبه رو شد. در جریان پیگیری روند قضایی این اتهام، تتلو با انتشار پیام صوتی به قاضی پرونده "توهین" کرد. این اقدام او باعث شد بازداشت شود و بیش از ۶۰ روز در زندان بماند. او پس از آن با قرار وثیقه آزاد شد. دادستان تهران در آن زمان اعلام کرد که تتلو "عذرخواهی" کرده است.
تتلو پیشتر نیز در سال ۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی بازداشت شده بود.

حالا گفته می‌شود ممکن است تتلو در ترکیه دچار چرخش تازه‌ای شده باشد. او در کنار اظهار نظر‌ها و رفتار‌های جدیدش اخیرا پست‌های حمایتی خود از ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جممهوری را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرده است. او همچنین به تازگی از "تتو" جدید صورت خود رونمایی کرده است. اقدام دیگری که نشان دهنده تغییر تازه در این خواننده رپ پر حاشیه است.

تتلو چه چیزی را افشا می‌کند؟
در شرایطی که امیر تتلو تهدید به افشاگری کرده این سوال جدی مطرح است که او قرار است چه چیزی را افشا کند؟ گمانه زنی‌های مختلفی در این باره مطرح شده است.
حالت اول این است که او چیزی در چنته ندارد، کفگیرش به ته دیگ خورده است و حالا می‌خواهد برای جلب توجه جنجال جدیدی به پا کند.
حالت دوم این است که او به "سیم آخر زده است" و پس از ناکامی هایش برای برگزاری کنسرت در ایران، در ترکیه نیز در این حوزه موفقیتی کسب نکرده است. تتلو پس از انتخابات از هر طرف مطرود شده و به همین دلیل چیزی برای از دست دادن ندارد. شاید او می‌خواهد روند پیوستنش به کمپین ابراهیم رئیسی و اظهار نظر‌های عجیب و غریبش را تشریح کند.

حالت سومی نیز مطرح می‌شود، عده‌ای معتقدند که تتلو در سال‌های اخیر از هویت اصلی خود جدا و تبدیل به "بازیچه" شده است. در زمان‌های مشخص از او بهره برداری‌های سیاسی می‌شود. می‌گویند این بار نیز "بازی"تازه‌ای در راه است و عده‌ای برای مقاصد خود ممکن است از تتلو بهره برداری کنند. البته خب واضح است اگر این حالت درست باشه، بهره برداری از او توسط هر گروهی همچون دوران انتخابات با شکست مواجه می‌شود.
افشاگری تتلو هر چه باشد می‌تواند برای او جنجال تازه‌ای برپا کند و او را در موقعیت تازه‌ای قرار دهد. اگر این افشاگری درباره روند حضورش در کمپینی رئیسی باشد قطعا یک بمب خبری بزرگ خواهد بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاست امیر تتلو افشاگری ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری داور مسابقه از پیشنهاد رشوه

فرامرز خودنگاه داور مسابقات قویترین مردان ایران مدعی شد در سال‌های حضور خود در این برنامه بار‌ها پیشنهاد رشوه دریافت کرده، اما قبول نکرده است.

فرامزز خودنگاه در این باره با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: در سال‌های قبل برای حضور در برنامه مردان آهنین یا همان قویترین مردان ایران به بنده پیشنهاد خودروی پرادو دادند و برخی افراد فقط برای حضور در برنامه تلویزیونی و دیده شدن بار‌ها پیشنهاد سکه دادند این در حالی بود که من در این برنامه و در آخرین دوره فقط ۹ میلیون تومان دریافت می‌کردم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • افشاگری داور مسابقه قویترین مردان از پیشنهاد رشوه
  • افشاگری داور مسابقه از پیشنهاد رشوه
  • (ویدیو) افشاگری فلاحت پیشه درباره پدرخوانده جبهه پایداری
  • ببینید| افشاگری فلاحت پیشه درباره پدرخوانده جبهه پایداری /با امتیاز سوآپ نفت تریلیاردر شد!
  • فیلم| افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • (ویدیو) افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • افشاگری مهدی طارمی درباره اسپیکر معروف؛ عاشقانه‌ها با شجاع است!
  • (ویدئو) افشاگری فرامرز خودنگاه از تماس نماینده مجلس تا پیشنهاد سکه و پرادو!