Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:28:27 GMT

زوج های جوان مسجدی در جشن بزرگ پیوند آسمانی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۵۹۴۱

زوج های جوان مسجدی در جشن بزرگ پیوند آسمانی

مراسم بزرگ پیوند آسمانی همزمان با سالروز ازدواج با سعادت حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان ساوه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، همزمان با سالروز ازدواج با سعادت حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه زهرا(س) در مراسم بزرگ پیوند آسمانی از 34 زوج مسجدی که تاریخ عقدشان از سال گذشته تا کنون بوده است تقدیر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم که دوشنبه(22مرداد) به همت نهاد های فرهنگی ساوه در سالن سلمان ساوجی شهرستان ساوه برگزار می شود، سید محمد موسوی از پژوهشگران دانشگاه تهران به بیان سخنانی در خصوص ازدواج های موفق می پردازد.

 

همچنین این مراسم که با مرشد خوانی همراه است، مدیحه سرایی و نمایش طنز توسط هنرمندان شهرستان ساوه اجرا می شود.

 

ازدواج حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و امیرمؤمنان حضرت علی (علیه السلام) از مهم ترین اتفاقات تاریخ شیعه در اول ذی الحجه به عنوان روز ازدواج در تقویم ثبت شده است.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس روز خبرنگار حسن روحانی دولت عربستان رسانه زلزله یمن خبرگزاری شبستان استیضاح زوج جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 

سرهنگ مجتبی جمالی روز دوشنبه اظهار کرد: در ادامه طرح مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، ماموران پلیس استان همدان با اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله سوخت قاچاقدر یکی از جاده های شهرستان ساوه با یک دستگاه کامیون تانکردار مطلع شده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشاره به توقیف کامیون مورد نظر در یکی از جاده های شهرستان ساوه افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی ساوه ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی یادآور شد: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است و پلیس با تمام توان با این پدیده مقابله می کند .

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • پدر شهید جاویدالاثر علی اربابی آسمانی شد
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد