Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز پور سلیمان، نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در نمایشگاه بین المللی گردشگری وان که از پنجم تا هشتم مهر ماه به میزبانی وان ترکیه برگزار می شود فعالان اقتصادی استان اردبیل با هدف توسعه مراودات اقتصادی حضور یافته و خواهر خواندگی اردبیل و وان بطور رسمی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه توانمندی های اقتصادی و گردشگری استان اردبیل به نمایش گذاشته می شود.

پور سلیمان بر گسترش مراودات اقتصادی با ترکیه تاکید کرد و گفت: در سال های اخیر تعامل خوبی با فعالان اقتصادی این کشور همسایه صورت گرفته و امید است روز به روز بهتر شود.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اردبیل با اشاره به سفر هیات اقتصادی وان به اردبیل افزود: در این سفر توانمندی ها و جاذبه های گردشگری استان مورد بازدید قرار گرفت و مقرر است فعالان گردشگری و اقتصادی استان با حضور در نمایشگاه بین المللی وان زمینه و بستر خوبی برای شناساندن قابلیت های گردشگری استان فراهم شود.

انتهای پیام/ع

برپایی نمایشگاه بین المللی گردشگری در ترکیه


منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری فعالان اقتصادی نمایشگاه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان و خانواده ؛ دلیل لغو چه بود؟

به گزارش همشهری آنلاین، تفاهم‌نامه فی‌مابین رئیس دانشگاه تهران و معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در ۳۰ خردادماه ۱۴۰۱ منعقد شده بود.

حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های دانشگاه در جهت اهداف و راهبردهای سیاست‌های کلی نظام در حوزه زن و خانواده، همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین و مشارکت در راه‌اندازی دانشکده علوم خانواده از جمله اهداف و محورهای همکاری مشترک در این تفاهم‌نامه بود.

فاطمه یزدیان رئیس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران در نامه اعلام لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، از عدم ایفای تعهدات معاونت امور زنان و خانواده به عنوان دلیل خاتمه دادن به این تفاهم‌نامه ۳ ساله نام برده است.

کد خبر 850328 منبع: مهر برچسب‌ها دانشگاه تهران دانشگاه - دانشجو معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خبر مهم

دیگر خبرها

  • پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز با شرکت صنایع تجهیزات نفت تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد
  • بارش‌های بهاری و امیدواری کشاورزان اربیلی
  • آغاز هفتمین دوره آموزشی توانمندسازی فعالان صنعت گردشگری
  • مجتمع‌های گردشگری در شهرهای شهرستان شهرکرد راه‌اندازی شود
  • ابتکار شهرداری سمنان برای تقویت گردشگری جاده ابریشم ایران
  • لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان رئیس‌جمهور
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان و خانواده ؛ دلیل لغو چه بود؟
  • فن‌بازار تخصصی معدن گشایش یافت
  • فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند