Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  عبادیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با توجه به اینکه لارو درمانی برای اولین بار در همدان در حال انجام است گفت: لارو درمانی (ماگوت ترابی)  تنها در کلینیک مهدیه همدان برای زخم های مزمن دیابتی و زخم بستر سوختگی ها، آبسه ها و التهاب نیمه حاد  پستان موفقیت آمیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری متخصص انگل شناسی با بیان اینکه امروزه اثرات معجزه آسای استفاده از لارو مگس برای درمان زخم ها استفاده میشود گفت: زخم های دارای بافت نکروزه، زخم های چرکی و قانقاریایی گزینه خوبی برای لارو درمانی هستند.

وی افزود: اصولا زخم هایی که به آنتی بیوتیک جواب نمیدهند و عفونت کرده اند، گزینه مناسبی برای لارو درمانی هستند.

انتهای پیام/م

افتتاح اولین مرکز لارو درمانی در همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی لارو درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی پنج شنبه شب در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوزهای لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: با تصمیم کمیته فنی آبزی پروری، با توجه به نظر اکثریت اعضا، تا اطلاع ثانوی ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به استان بوشهر ممنوع شود.

وی گفت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش های لازم صورت گرفته و در نهایت بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

وی بیان کرد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

کد خبر 6088824

دیگر خبرها

  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • پیرترین پدر و مادرها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز