Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@13:04:31 GMT

بازداشت ۲ استاد علوم دینی دیگر در عربستان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۶۱۲۲

بازداشت ۲ استاد علوم دینی دیگر در عربستان

حساب کاربری زندانیان عقیدتی عربستان خبر داده است که دو استاد علوم دینی دیگر در عربستان طی دیروز و امروز بازداشت شده‌اند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حساب کاربری زندانیان عقیدتی عربستان در توییتر از بازداشت یک استاد علوم دینی دانشگاه در عربستان خبر داده است.

بر اساس این خبر «ناصر العمر» استاد اصول دین در دانشگاه اسلامی «محمد بن سعود» امروز به دلیل انتقاد از وضعیت اجتماعی عربستان بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حساب کاربری زندانیان عقیدتی تأکید کرده است که العمر پیش از این در اکتبر سال ۲۰۱۷ ممنوع الخروج شده بوده و نامش در فهرست ممنوع الخروجی‌های عربستان قرار داشته است.

این حساب کاربری همچنین خبر داده است که روز گذشته «احمد العماری» رئیس پیشین دانشکده قرآن در دانشگاه «طیبه» در مدینه نیز به همراه یکی از فرزندانش بازداشت شده است.

بر اساس این خبر این مبلغ سعودی به دلیل کهولت سن دچار شکستگی در لگن شده بوده و خانه نشین بوده است که با همین وضعیت به وسیله نیرو‌های امنیتی عربستانی بازداشت شده است.

بعد از روی کار آمدن محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد عربستان تعداد زیادی از فعالان حقوقی و دینی عربستان بازداشت شده اند. سازمان‌های دیدبان حقوق بشر و عفو بین الملل این موج بازداشت‌ها را محکوم کرده و خواستار آزادی زندانیان شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم در شهرستان آمل، از ارزیابی و قیمت گذاری ۲۰۰ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی در جلسه کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد افزود: جلسات این کمیسیون بر اساس دستورالعمل نحوه تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغ‌ها موضوع قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برگزار می‌شود.

فولاد تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی برگزار و ۲۰۰ فقره پرونده ساخت و ساز غیرمجاز و یک فقره پرونده ساخت و ساز مجاز قیمت‌گذاری شد.

وی گفت: تصمیمات این کمیسیون در قیمت‌گذاری اراضی، ملاک عمل کمیسیون در پرداخت عوارض موضوع ماده ۲ و آرای مراجع قضایی در پرداخت جرائم نقدی قانون قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • دانشگاه پادگان نیست
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • بازداشت خشونت آمیز استاد دانشگاه اموری آمریکا
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید