Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@01:30:01 GMT

حضور غیرورزشی‌ها در هیئت رئیسه فدراسیون شنا!

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۶۱۵۰

حضور غیرورزشی‌ها در هیئت رئیسه فدراسیون شنا!

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در حالی چندی پیش منصوب شدند که ابهامات زیادی در این باره وجود دارد.

به گزارش مشرق، چندی پیش سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خبری اعلام کرد که سیدعلیرضا آوایی مقام عالی وزارت دادگستری، سعید نمکی معاون سازمان برنامه و بودجه، احمد دانیالی معاون توسعه و مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و پیروز حناچی معاون شهرسازی شهرداری تهران به عنوان اعضای هیئت رئیسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سؤالی که در همان ابتدا به ذهن می‌رسد این است که چرا ترکیب هیئت رئیسه فدراسیون شنا تا این حد غیر ورزشی (یا بهتر است بگوییم سیاسی) است. انتصاب اخیر که با معرفی از سوی فدراسیون و با حکم وزیر ورزش صورت گرفته، بر چه مبنایی انجام شده است؟ این افراد چه نسبتی با این ورزش دارند و قرار است چه سرویسی ارائه دهند؟

پیش از این، حضور افرادی با قدرت و تمکن مالی و اقتصادی از اولویت‌های اصلی حضور در هیئت رئیسه‌ها بود؛ اما مبنای حضور این افراد چیست؟ آیا این فهرست به دلیل تمایلات سیاسی مسئولان فدراسیون شنا است؟ آیا آنها می‌خواهند با این کار به طیف‌های سیاسی ورود کنند؟ چرا درباره دلایل انتخاب چنین نفراتی توضیح داده نمی‌شود و اصولا فدراسیون شنا چه خواسته‌ای از این افراد دارد و آنها چگونه می‌توانند در این راه به این فدراسیون کمک کنند؟ قطعا شفاف‌سازی می‌تواند بسیاری از ابهامات را برطرف کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ شیرجه فدراسیون شنا واترپلو هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است