Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان ویژه استان فارس با بیان اینکه یکی از توطئه های اصلی دشمنان کشور پاشیدن بذر ناامیدی بین مردم و گرفتن روحیه نشاط از آنان است، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ادعا می کنند که جمهوری اسلامی نمی تواند جوابگو نیازها و خواسته های مردم ایران باشد در صورتی که این گونه نیست و حضور میلیونی مردم در مناسبت های ملی مذهبی کشور گواه بر بطلان این ادعا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به توانمندی و موفقیت های امروز جمهوری اسلامی ایران و نیز توطئه های دشمنان بر علیه کشورمان اشاره و بیان کرد: تلاش های گسترده دشمنان و هزینه کردن مبالغ هنگفت توسط آنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بیانگر اقتدار ایران اسلامی و تأثیرگذاری چشمگیر آن در منطقه و جهان است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال برهم زدن نظم و امنیت کشور است اما پلیس به هیچ وجه اجازه عرض اندام به آنان را نمی دهد و مقتدرانه با هرگونه تلاش برای اختلال در نظم و امنیت کشور برخورد می کند.

کرمی در ادامه به اهمیت آموزش در ماموریت های یگان ویژه ناجا اشاره و عنوان کرد: همواره بحث آموزش حرف اول را در زیر ساخت مجموعه های نظامی زده و کارکنان این یگان می بایست از معلومات و علوم تخصصی ویژه ای نسبت به محیط های جغرافیایی و شرایط زیستی و تجهیزات به روز مختلف برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: مجموعه عملیاتی یگان ویژه باید در تمامی لحظات برای اجرای ماموریت‌های محوله در چارچوب وظایف خود از آمادگی کامل برخوردار باشد که این امر بدون توجه به موضوع آموزش و مرور آموزش‌های فراگرفته شده،محقق نخواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی، انعطاف پذیری و تغییر تاکتیک در برنامه ریزی و انجام ماموریت های مردم محور را ضرورت یگان های ویژه اجتماع محور خواند و یادآور شد: رویکرد اجتماعی یا همان همراه سازی شهروندان و سهم دهی به آنان در حوزه امنیت اجتماعی باید همواره مورد تبیین قرار گیرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در پایان ضمن تقدیر از عملکرد واحد های این یگان در ماموریت های اخیر، خاطرنشان کرد: تمام موفقیت‌هایی که امروزه در پلیس ویژه در راستای اجرای ماموریت‌های محوله عملی می شود حاصل آمادگی همه جانبه نیروهای این مجموعه عملیاتی است که بی‌تردید انجام برنامه‌های تخصصی و آموزشی به روز در کنار حفظ روحیه ایثار گری و ولایتمداری موجب دست یابی به این موقعیت ارزشمند یگان ویژه در سطح نیروهای مسلح شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سردار کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، با این وجود و پس از گذشت چندین سال هنوز شرایط برای تولید و سرمایه گذاری فراهم نیست.

فرماندار شهرستان بانه با توجه به لزوم بکارگیری زمین‌های صنعتی و جلوگیری از بلا استفاده شدن آنها گفت: با توجه به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی کاستی‌ها برای سرمایه گذاران و شرکت‌های صنعتی مرتفع می‌شود.

درویشی در ادامه و با اشاره به لزوم تحقق شعار سال گفت: بدون شک استفاده از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی بانه می‌تواند گامی در راستای به سرانجام رساندن این مهم باشد و بدن شک هدف به سر انجام رساندن عملیات اجرایی و ایجاد واحد‌های تولیدی با تعامل با کسانیست که زمین به آنها واگذار شدا است و این مهم با تعامل طرفین قرار داد محقق خواهد شد.

منطقه ویژه اقتصادی بانه در ۸۵ هکتار و در دو فاز تعریف شده است که فاز اول آن در ۳۵ هکتار از لحاظ عملیات زیرساختی کاملا تکمیل شده است و فاز دوم با مساحت ۵۰ هکتار ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • تاکید بر بروز رسانی دانش پژوهشگران بخش کشاورزی
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است