Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سالن‌های بوستان و گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان اجرای نمایش‌های جشنواره تهران مبارک هستند.

پیش‌تر نیز از سوی هیأت داوران این جشنواره پنج نمایش‌ تولیدِ کانون با عنوان‌های نمایش «منو نمی‌بره» به نویسندگی و کارگردانی زهرا صبری از تهران به بخش بزرگسال و ۲ نمایش «آرزوهای بافتنی» به نویسندگی فرهاد اسماعیلی و کارگردانی کبری مالمیر از تهران و «هدیه اسرارآمیز» به نویسندگی آتسا شاملو و کارگردانی میثم یوسفی از تهران در بخش کودک، نوجوان و خانواده انتخاب و معرفی شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نمایش «ترنج» نیز به نویسندگی افسانه زمانی و نسرین خنجری و کارگردانی افسانه زمانی در بخش مهمان و نمایش «راز گل سرخ» به کارگردانی علیرضا ناصحی به بخش فضای باز این دوره از جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، راه پیدا کرده بود.

مرکز تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری در پارک لاله تهران واقع شده است.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

کد خبر 4372516 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره نمایش عروسکی مرضیه برومند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند برنامه تلویزیونی کنسرت موسیقی فیلم کوتاه سریال ایرانی برنامه رادیویی انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره خاص در پارک لاله! همه دعوتید + تصاویر

جشنواره بزرگ "شهر رمضان" از اول ماه مبارک در پارک لاله با حضور پرشور مردم تهران برگزار شد، جشنواره‌های خاص با برنامه‌های متنوع و بی‌نظیر این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان در پارک لاله برگزار خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،  پارک لاله تهران از اول ماه مبارک رمضان و همزمان با عید نوروز میزبان بزرگترین جشنواره رمضانی کشور و منطقه با عنوان "شهر رمضان" است. جشنواره‌ای که این روزها مورد استقبال شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی از استان‌های مختلف قرار گرفته است.

در این جشنواره  شرکت‌کنندگان بعداز افطار در پارک لاله حضور پیدا می‌کنند و از برنامه‌های متنوع استفاده می‌کنند. جشنواره "شهر رمضان" چهره جدیدی از تهران را به همگان نشان می‌دهد.

محمدامین توکلی‌زاده؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بازدید از ویژه برنامه «شهر رمضان» در بوستان لاله گفت: تلاش شهرداری تهران جذب سلایق مختلف مردم با برگزاری برنامه‌های متنوع میدانی است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: امسال این توفیق حاصل شد تا شاهد قرین شدن دو بهار باشیم. بهار طبیعت و بهار قرآن به مناسبت این تقارن و میمنتی که به وجود آمده، تلاش می‌کنیم تا نشاط معنوی متفاوتی را همراه با همه شهروندان تهرانی تجربه کنیم. وقایع و رخدادهای متنوعی در ویژه برنامه «شهر رمضان» طراحی شده تا بتواند از اقشار مختلف مردم میزبانی کند و لحظات شاد و معنوی را برای همه خانواده‌ها به وجود بیاورد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های میدانی در بوستان‌ها و مکان‌های مهم شهر تهران ادامه داد: مدیریت شهری تجربه بسیار خوبی را در 2 سال گذشته داشته است که از آن جمله می‌توان به برگزاری ویژه برنامه «محرم شهر»، «دهکده‌های المپیک»، «نوروزگاه‌ها» و ... اشاره کرد.

توکلی زاده تصریح کرد: در این برنامه‌ها رخدادهایی برای مخاطبان طراحی شده تا بتوانند همراه با خانواده‌شان برای ساعاتی سرگرم شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهر تهران خاطرنشان کرد: پارک لاله به عنوان یکی از بوستان‌های اصلی و دیدنی شهر تهران، امسال به عنوان مرکز برنامه‌های نوروزی و رمضانی شهر تهران انتخاب شده است. مجموعه جشنواره‌های متنوعی در این بوستان مستقر شده و تلاش ما این است که با برگزاری این رخدادها بتوانیم ذایقه متنوع مردم را به خود جلب کنیم. جشنواره‌ بازی‌های الکترونیک، جشنواره غذای اقوام، برنامه‌های متنوع ورزشی، حضور شخصیت‌های محبوب تلویزیونی، موسیقی سنتی اقوام و ... از جمله همین برنامه‌هاست که تا پایان ماه مبارک رمضان در پارک لاله برقرار خواهد بود.

براساس این گزارش، ویژه برنامه «شهر رمضان»، هر شب پس از افطار در بوستان لاله شهر تهران برقرار است و برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و بازی برای رده‌های سنی مختلف به همت شهرداری تدارک دیده شده است این برنامه‌های تا پایان ماه مبارک رمضان در بوستان لاله برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • جشنواره خاص در پارک لاله! همه دعوتید + تصاویر
  • میزبانی دهکده بهار ایران از مسافران نوروزی تا عید فطر
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی در محوطه کانون پرورش فکری
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود