Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رشید قربانی گفت: تا پایان روز ۲۰ مرداد ماه ۹۷ در دوره ابتدایی ۱۵۰ هزار و ۲۷ دانش آموز واجد شرایط، هزار و ۲۸۳ نوآموز در دوره پیش دبستان و ۶۲۱ دانش آموز در آموزش و پرورش استثنایی ثبت نام کرده اند.
وی ادامه داد: در دوره اول متوسطه نیز ۶۰ هزار و ۳۲۷ نفر و در دوره متوسطه دوم ۳۵ هزار و ۵۴۶ دانش آموز ثبت نام کرده‌اند که با توجه به انتخاب رشته در دوره دوم متوسطه انتظار می‌رود روند ثبت نام در روز‌های آتی تسریع پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تسریع در انجام ثبت نام موجب می‌شود سال تحصیلی جدید به موقع و با نشاط و شادابی بیشتر آغاز شود، از اولیا و دانش آموزان خواست نسبت به انجام فرایند ثبت نام در اسرع وقت اقدام کنند.
گفتنی است ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ از خرداد ماه آغاز و برابر مهلت اعلام شده دانش آموزان باید تا پایان مرداد ماه ۹۷ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
انتهای پیام/م

ثبت نام بیش از ۲۴۷ هزار دانش آموز کردستانی برای سال تحصیلی جدید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان