Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-09@02:27:55 GMT

سکه ارزان شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۶۴۲۴

سکه ارزان شد

رکنا: روند قیمت‌ها دربازار طلا و سکه امروز معکوس و کاهشی شد؛ به گونه‌ای که سکه تمام طرح جدید با کاهش حدود ۲۰۰ هزار تومانی، سه میلیون و ۷۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، در حالی که از روز چهارشنبه اخیر (۱۷ مرداد) قیمت طلا و سکه روند افزایشی گرفته بود، امروز به نظر می رسد بازار Store آرامش بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز سکه تمام طرح جدید سه میلیون و ۹۲۱ هزار تومان قیمت داشت که امروز بیش از ۱۸۰ هزار تومان کاهش یافته است.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، تا ساعت ۱۳:۰۰ امروز (یکشنبه) سکه تمام طرح جدید سه میلیون و ۷۴۰ هزار تومان و سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و ۵۲۰ هزار تومان معامله شده است. نیم‌سکه و ربع سکه نیز به ترتیب به یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و ۹۳۰ هزار تومان قیمت دارند که نیم سکه 31 هزار تومان ارزان شده و ربع سکه 11 هزار تومان کاهش را تجربه کرده است.

ابراهیم محمدولی گفت: سکه‌های یک گرمی با افزایش ۴۰۰۰ تومانی قیمت به ۵۲۰ هزار تومان رسیده‌اند و هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۲۷۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار در طلافروشی‌ها ۲۹۴ هزار تومان داد و ستد می شود.

بازار روی آرامش می‌بیند اگر سیاست‌ها درست و به موقع اجرا شود

وی یادآور شد: البته این قیمت ها، قیمت‌های غیر رسمی است، چراکه به دلیل شهادت امام جواد(ع) عمده فروشان طلا در بازار بزرگ تهران نیمه تعطیل هستند.

محمدولی ادامه داد: وضعیت کنونی کسب و کار چندان مناسب نیست و نوسانات بسیاری دارد که سبب می شود بازار به اصطلاح بازاریان، قفل شود. البته قیمت طلا و سکه در روزهای گذشته التهابات و افزایش‌های بیشتری داشت که امروز رویه برعکسی گرفت اما سرعت کاهش قیمت، امروز کمتر از سرعت افزایش قیمت روزهای گذشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تاکید کرد که اگر سیاست اقتصادی و ارزی درست اجرا می‌شد، این اتفاقات نمی افتاد و حالا اگر سیاست‌گذاری ها و اجرای آن به موقع و درست باشد، می توان امیدوار بود که در آینده بازار سکه و طلا روی آرمش ببیند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اقتصادی قیمت طلا بازار Store تهران کاهش طلا ساعت معکوس ارز و سکه عکس ایران فیلم طلاق جوان زن حوادث عجیب زنان حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۹۵ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۳۰ عددی ۱۱۴ هزار تومان است برای خرید بسته ۱۸۰ عددی هم باید ۶۴۰ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته‌های بزرگ‌تر تخم مرغ به صرفه‌تر خواهد بود.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۶ عددی هم امروز ۱۰۵ هزار تومان اعلام شده است.

عده‌ای از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ دو زرده استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تخم مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت دلار و سکه ادامه دارد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
  • قیمت فیدلیتی در بازار امروز ۱۹ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین سواری داخلی چند؟
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱