Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد عالی مسابقات قرآنی کشور با حضور حسن خجسته، استاد دانشگاه، محمدحسین محمدزاده، دبیر شورای معارف و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، سیدمحسن بنی‌هاشمی، معاون آموزش و پژوهش و سرپرست دانشکده خبرگزاری فارس، مرتضی نجفی‌قدسی، پیشکسوت و فعال حوزه خبر مکتوب قرآنی در محل شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه که با هدف پوشش مناسب، تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن کشور برگزار شد، پیشنهاداتی از سوی اعضای حاضر بیان شد که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
برگزاری مسابقات با هدف ترویج و تدبر در قرآن، مشارکت برخی شبکه‌های رادیو و تلویزیون در طول برگزاری مسابقات، برگزاری مسابقات در روستاها و مناطق محروم، تقدیر از بانوان فعال قرآنی، پخش گزارش‌هایی از این مسابقات در شبکه‌های عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و ... از مواردی بود که مطرح شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی کمیته تبلیغات ستاد عالی مسابقات قرآنی ترویج قرآن هدف اصلی برگزاری مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ محفل جمع خوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدی در این زمینه با اشاره به اینکه در بیست و سومین سال از برگزاری محافل جمع خوانی قرآن کریم در ۳۳ محفل آیین جمع خوانی قرآن کریم در مصلی ها و مساجد برگزار می شود گفت: این برنامه قرآنی شامل مباحث قرآنی فرهنگی اعتقادی و اخلاقی است که در قالب سخنرانی قبل از برگزاری آیین جمع خوانی به مخاطبان عرضه می شود.

وی افزود: ۲۴ تن از اساتید و قاریان برجسته بین المللی و ملی قرآن کریم در ارومیه برگزاری این مراسم را همراهی می کنند.

احمدی گفت: این محفل قرآنی هر روز ساعت ۱۷ از شبکه استانی صدا و سیمای آذربایجان غربی به صورت زنده و مستقیم پخش می شود.

کد خبر 6062474

دیگر خبرها

  • محفل انس با قرآن برگزار می شود
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • ضرورت تبلیغ چهره به چهره معارف قرآن
  • ظرفیت‌های مردمی و دولتی پای کار ترویج طرح «زندگی با آیه‌ها» باشند
  • ۳۳ محفل جمع خوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی برگزار شد
  • برگزاری ۸۵۰ جلسه جزءخوانی قرآن در ماه رمضان در خوزستان
  • برگزاری ۸۵۰ جلسه جزءخوانی قرآن در خوزستان
  • برگزاری مسابقات قرآنی بخاطر عمل به آیات الهی است