Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@14:39:40 GMT

پخش یک سریال جنایی خارجی از شبکه 5

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۶۶۲۲

فصل جدید سریال خارجی «گروه پلیس» به‌زودی از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، این مجموعه در ژانر جنایی و پلیسی، محصول کشور ایتالیا در سال ۲۰۱۵ است که به‌زودی به روی آنتن خواهد رفت.

داستان این سریال درباره یک ایستگاه پلیس منطقه‌ای در یکی از شهر‌های ایتالیاست که اتفاقاتی جنایی که در شهر رخ می‌دهد به این دایره پلیسی ارجاع شده و رسیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال به زندگی شخصی هر کدام از کارمندان این اداره پلیس نیز پرداخته می‌شود.

سریال «گروه پلیس» در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روابط عمومی ایتالیا شبکه 5 سریال خارجی گروه پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه تهران سیما، اولین ویژه برنامه شب قدر شبکه تهران در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع) تماشایی می‌شود. در این برنامه حجت الاسلام مسعود عالی مباحث کارشناسی و سخنرانی را ارائه می‌نماید و حاج محمد رضا غلامرضازاده و حاج احمد زین العابدین فرد به مرثیه سرایی و قرائت دعای جوشن کبیر می‌پردازند. 

دومین ویژه برنامه شب قدر شبکه تهران در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۲۱:۳۰ با سخنرانی و کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر و مداحی جوشن کبیر و مرثیه سرایی حاج امیر نعیمی و حاج حمید رمضانپور تماشایی می‌شود. 

همچنین در شب بیست و سوم و آخرین شب قدر رمضان ۱۴۰۳، گوش جان می‌سپاریم به قرائت جوشن کبیر و مرثیه سرایی حاج حسن شالبافان و آیت الله حسینی خراسانی به مباحث کارشناسی و سخنرانی ویژه شب قدر می‌پردازد.

یادآور می‌شود برنامه‌های شب‌های قدر ماه مبارک رمضان شبکه تهران سیما از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می‌شود و به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی (ع) روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • بهترین مینی سریال های شبکه HBO که حتما باید ببینید
  • ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • پخش «سرزمین شعر» ویژه شب‌های قدر
  • مستند «زمین» از شبکه چهار
  • «آنتن» دیگر گروگان «تولید» نیست/ ۱۴۰۳ بهار تولیدات سیمافیلم
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»