Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@09:46:55 GMT

پیام علی ترابی به جشنواره ملی موسیقی جوان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۶۷۱۸

پیام علی ترابی به جشنواره ملی موسیقی جوان

علی ترابی، مدیرکل دفتر موسیقی به دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیام داد. ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در متن پیام علی ترابی، مدیرکل دفتر موسیقی به دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، چنین آمده است:

پدیده‌ای به نام جشنوارۀ ملی موسیقی جوان

شهریور، ماه خوبی است؛ هوا خنک‌تر می‌شود و مسافرت‌ها بیشتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده‌ها به تکاپوی آمادگی برای آغاز سال تحصیلی می‌افتند و دانش‌آموزان قدر روزهای باقی‌مانده از تعطیلات را بیشتر می‌دانند. برای موسیقی اما شهریور عید است، اصلاً انگار اردیبهشتِ موسیقی ایران است شهریور. شکوفه‌های رنگارنگ موسیقی ایران در این ماه رخ می‌نمایند و جامعۀ موسیقی ایران به نظارۀ هنرنمایی فرزندانِ تازه‌پا‌به‌عرصه‌نهادۀ خود می‌نشیند. آسمان موسیقی پُر می‌شود از ستاره‌های درخشان و شاد.

جشنوارۀ ملی موسیقی جوان پدیده‌ای است در میان خیل جشنواره‌های ریز و درشت، پر ادعا یا گمنام. جشنواره‌ای حرفه‌ای، بسیار منظم، بی‌ادعا و پرثمر. جشنواره‌ای که دبیری متخصص و اهل فضل دارد و مجریانی پرتلاش و با اخلاص. داورانی طراز اول و استقبالی بی‌نظیر. ضیافت موسیقی ایران.

از همۀ عزیزانی که در برپایی این جشنواره کوشیده‌اند سپاسگزارم و امیدوارم اعمال سلیقه‌های اداری و وسوسه‌های متداول مدیران فرهنگی هرگز آسیبی به شاکلۀ حرفه‌ای و هنری این رخداد وارد نسازد.

علی ترابی

انتهای پیام/

R33357/P1439/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موسیقی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: نام شهیدان، پیام و مفاهیم ایثار و شهادت از موضوعات مهمی است که باید به نسل جوان منتقل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ،حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای فردو گفت: روستای فردو به دلیل اینکه شهدای بسیاری تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده، جزو افتخارات استان قم محسوب می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود همواره تاکید کرده‌اند که فرهنگ شهادت باید به زیباترین زبان برای مردم تبیین شود.

 سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: این روزها که دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب اسلامی است؛ این امر ضرورت دارد تا نسل جدید با مفاهیم شهادت و ایثار بیشتر‌ آشنا شوند.

وی تصریح کرد: نام شهیدان، پیام و مفاهیم ایثار و شهادت از موضوعات مهمی است که باید به نسل جوان منتقل شود.

حسینی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا و تجدید یاد و خاطره آن‌ها از مسائلی است که مورد تاکید استاندار قم بوده و ایشان بر این امر اهتمام جدی دارند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس