Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:44:24 GMT

نمایشگاه گروهی عکس تئاتر «اولین گام» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۶۸۰۹

نمایشگاه گروهی عکس تئاتر «اولین گام» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه گروهی عکس تئاتر «اولین گام» که از ۲۲ تا ۳۰ مردادماه امسال میزبان علاقه مندان عکاسی و تئاتر خواهد بود، حاصل فعالیت هنرجویانی است که پس از اتمام یک دوره آموزش عکاسی تئاتر زیر نظر سیامک زمردی‌مطلق، نخستین تجربه خود در عرصه عکاسی تئاتر را در معرض دید و داوری عمومی می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه گروهی عکس تئاتر «اولین گام» در محل گالری «مستقل» تهران واقع در خیابان انقلاب، ضلع شرقی پارک دانشجو، خیابان رازی شماره ۵۰ دایر خواهد بود.

میترا محمدی، عبدالرضا ولدخانی، سمانه جویا، پریسا اکبری، ریحانه جلیلی، زهرا سرجوقیان، سهیل صحرانورد، زهره غلامی، صالحه صادق‌زاده، شهریار بابائی، سپیده فرد، سیده پگاه حجازی هنرجویان این دوره هستند.

کد خبر 4372554 محمد صابری

منبع: مهر

کلیدواژه: عکاسی نمايشگاه عكس تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند برنامه تلویزیونی کنسرت موسیقی فیلم کوتاه سریال ایرانی برنامه رادیویی انیمیشن تلویزیون موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هدف از برگزاری مراسم تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور، تقدیر از استادانی است که در راستای فرهنگ شاگردپروری اهتمام داشته و به نوعی در کنار مساله آموزش به امر تربیت و پرورش هم توجه ویژه داشته اند.

این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده از طریق دانشجویان دانشکده های برتر کشور انتخاب شده‌اند. در این راستا، از ۲۰ هزار دانشجو از ۵۰ دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی نظرسنجی شده و نهایتا اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کرده اند، برای تقدیر در این مراسم دعوت شده اند.

این مراسم از ساعت ۱۹ تا ۲۱ به همت بنیاد ملی نخبگان در هتل بین المللی اسپیناس برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094218 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد