Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-27@08:25:43 GMT

بورس میزبان سهام پتروشیمی نوری

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۶۹۲۵

بورس میزبان سهام پتروشیمی نوری

هلدینگ خلیج فارس در نظر دارد تا با فراهم شدن شرایط سهام پتروشیمی نوری را تا پایان سال در بورس عرضه کند.مدیر عامل خلیج فارس (هلدینگ خلیج فارس)">هلدینگ خلیج فارس در مورد عرضه سهام شرکت های پتروشیمی در بورس گفت: در نظر داریم که تا پایان سال سهام دو شرکت پتروشیمی را در بورس اوراق بهادار عرضه کنیم که یکی از این دو شرکت پتروشیمی نوری است و در مورد شرکت دوم هم در حال تعامل با بورس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر ربیعی در مورد وضعیت کنونی طرح پتروشیمی همت که برای جمع آوری گازهای co2منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پارس تدوین شده بود گفت: پروژه پتروشیمی همت یکی از طرح های خوبی است که همچنان در حال بررسی‌های بیشتر است. ولی با توجه به اینکه اولویت ما اتمام پروژه‌های موجود است  زمانی که بخشی از پروژه های فعلی به بهره‌برداری برسد بعد وارد سرمایه‌گذاری در طرح‌های جدید مانند پتروشیمی همت می شویم.وی در مورد اولویت‌های این مجموعه در زمینه مسئولیت های اجتماعی گفت: ما معتقدیم که ایفای مسئولیت اجتماعی یک وظیفه است و آن را به هیچ وجه یک تحمیل نمی دانیم زیرا اگر بخواهیم توسعه پایدار داشته باشیم باید مسئولیت اجتماعی خود در قبال مناطقی که به آن وارد شدیم ایفا کنیم البته این امر باید در قالب یک مکانیزم مشخص صورت گیرد بر این اساس در نظر داریم که اولویت طرح‌های منطقه را به مسئولان منطقه مانند فرماندار، استاندار ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان محول کنیم تا فهرست پروژه های مورد نیاز را ارائه دهند و همه شرکت های پتروشیمی در چارچوب بودجه ای که دارند در احداث این پروژه ها کمک می کنند. برای نظارت بر اجرای پروژه نیز دستگاه مربوطه نظارتی دقیق تر و دلسوزانه تر از ما بر حسن انجام کار خواهد داشت.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!

به گزارش "ورزش‌سه"،  بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد. همچنین 10  درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

به ترتیب مشکل بزرگ سرخابی‌های پایتخت طی سال‌ها و دهه‌های اخیر وجود داشت و هر دو در مالکیت وزارت ورزش قرار داشتند از بین رفت. در شرایط جدید این امیدواری وجود دارد که وضعیت مالی و ساختاری استقلال و پرسپولیس به شکل حساب شده‌تری دنبال شود و از سوی دیگر شرایط مالی دو باشگاه هم بهبود پیدا می‌کند.

همچنین مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت که حالا این مشکل نیز حل شده و مدیران دو باشگاه با فراغ بال بهتری می‌توانند تیم‌شان را برای حضور در لیگ قهرمانان سال آینده ( در صورت کسب سهمیه) آماده کنند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد