Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه عبری‌زبان از اعتراض ده‌ها شهرک‌نشین اسرائیلی ساکن مجتمع‌های اطراف نوار غزه نسبت به اهمال تل‌آویو در رسیدگی به وضعیت امنیتی منطقه غلاف غزه در نقب غربی خبر داد.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت امروز (یکشنبه) در گزارشی به اعتراض ده‌ها شهرک‌نشین اسرائیلی ساکن مجتمع‌های اطراف نوار غزه نسبت به اهمال تل‌آویو در رسیدگی به وضعیت امنیتی منطقه غلاف غزه در نقب غربی پرداخت و نوشت، تظاهرات شهرک‌نشین‌ها عصر شنبه در پی ادامه یافتن اقدام فلسطینی‌ها در پرواز بادبادک‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی که در طول چند ماه اخیر موجب آتش‌سوزی و خسارات گسترده‌ای شده‌ است، شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این روزنامه عبری زبان، تظاهرکنندگان پلاکاردهایی با عنوان "جنوب در آتش می‌سوزد" در دست داشته و تاکید کردند که امنیت می‌خواهند.

یدیعوت آحارونوت در ادامه نوشت، تظاهرکنندگان کابینه نتانیاهو را متهم کردند که هیچ سیاست مشخصی برای برخورد با پرواز بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زای غزه ندارد.

این روزنامه افزود، پنج آتش‌سوزی در اثر این بادبادک‌ها رخ داده که یکی از آنها در نزدیکی خانه‌ای در یکی از شهرک‌ها اتفاق افتاد که شامل تعداد زیادی مجتمع مسکونی  شهرک‌نشین‌ها در جنوب شرق غزه بود.

تظاهرکنندگان جهت جلب توجه‌ها به اعتراضاتشان، با پایین آمدن از خودروهای خود برای مدت کوتاهی یکی از خیابان‌ها در تل‌آویو را مسدود کردند.

یکی از شرکت‌کنندگان در این تظاهرات که از ساکنان شهرک "کفار عازا" بود، گفت: ما می‌خواهیم دولت توضیح دهد چه کاری می‌خواهد انجام دهد و تصمیمش چیست؟ ما اینجاییم زیرا دولت به راهکاری سیاسی نیاز دارد و قصد دارد هیچ تصمیمی نگیرد.

وی خطاب به کابینه نتانیاهو گفت: ما دوباره به وضعیت جنگی بازگشتیم، وضعیت دیگر قابل تحمل نیست، ما به اهدافی متحرک تبدیل شده‌ایم.

شهرک‌نشین دیگری نیز گفت: ۱۷ سال است که اینگونه زندگی می‌کنیم، ما باید خود را با تنش روانی و بی‌امنیتی سازگاری یافته‌ایم.

وی در ادامه خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ این رژیم گفت: فورا امنیت را به ما بازگردانید، این وظیفه شماست و باید آن را بپذیرید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک نشینان آواره به منازل خود باز نمی‌گردند

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن انتشار نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد که با وجود گذشت بیش از ۶ ماه از آغاز جنگ،۴۰ درصد از شهرک نشینانی که از مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی آواره شده‌اند، اعلام کرده‌اند که به منازل خود باز نخواهند گشت.

این نظرسنجی تاکید دارد که ۷۳ درصد از صاحبان مشاغل آزاد در شمال سرزمین‌های اشغالی که در مجاورت جبهه لبنان و مرزهای این کشور قرار دارند، گفته اند که از اکتبر گذشته تاکنون اوضاع اقتصادی آنها دچار چالش جدی شده است.

بر اساس این گزارش ۲۷ درصد از افرادی که شغل آزاد دارند و در شمال سرزمین‌های اشغالی ساکن بوده‌اند، نیز اعلام کرده‌اند که می‌خواهند فعالیت‌های تجاری خود را به صورت دائمی از شمال سرزمین‌های اشغالی به مناطق دیگر منتقل کنند.

رژیم صهیونیستی اخبار مربوط به آوارگان مناطق شمالی خود را سانسور می‌کند و تلاش دارد تعداد آنها را بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار نفر ارزیابی کند، این در حالی است که آمار واقعی صهیونیست‌های آواره از شمال سرزمین‌های اشغالی بالغ بر ۲۵۰ هزارنفر است.

کد خبر 6079443

دیگر خبرها

  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • سازمان ملل به دنبال جمع آوری کمک ۲.۸ میلیارد دلاری برای غزه و کرانه باختری
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده‌اند
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده اند
  • سازمان ملل: اسراییل حمله شهرک نشینان به فلسطینیان را متوقف کند
  • شهرک نشینان آواره به منازل خود باز نمی‌گردند
  • حماس خواستار تشدید مبارزه با شهرک‌نشینان صهیونیست شد
  • ترس شهرک نشینان صهیونیست از ورود پهپاد ها به سرزمین‌های اشغالی
  • فراخوان حماس برای تشدید تقابل با اشغالگران در کرانه باختری